網頁

2009年6月14日 星期日

Bill 公公 - 2



        做左公公已經一個禮拜有多了,醫生開既消炎藥都食哂,外表生理上的問題,好似無咩,但心理上又如何呢?

阿Bill媽:Bill 仔,你無咩嘛? 傷口仲痛唔痛呀?













Bill Bill:我心中之苦比起外表之痛,並不是筆墨可以形容!



阿Bill媽:我咁做都系為你好!



Bill Bill:咁叫做為我好?  你叫我以後點見人(or貓?)我系D blog 度聽聞有貓要請律師告主人。

阿Bill媽:告我,好呀!你有本事就告我呀笨!



Bill Bill:我都系講下,使唔使咁勞嘈呀!



















:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言