網頁

2009年8月25日 星期二

我的鄰居 - 3



        炎炎假日,乜都唔想做,又唔想留在家中,於是大清早部相機出門口,看看有甚麼可以影,一出門口,便被對面兩甥舅吸引了過去....



人家主人正在做每天梳洗工作,兩甥舅正所謂...

坐定定系度、得正正系度、企定定系度、然後乜都唔使做.......

這情況點都唔可能發生系Bill Bill 身上,因為Bill Bill勢必搏鬥一番,然後貓奴滿身傷痕、無奈地停止。



呢個系舅父,有一隻藍眼睛,叫做May May



呢個系May May外甥,叫妹妹,雖然兩個都系女仔名,卻是如假包換的公公





划艇高手:May May,你系度食咩 ?

May May:我唔系食野,我飲緊野!



妹妹:我都系呀

划艇高手:咁你地飲緊咩?



May May:呢D叫做福建茶,可以幫助消化,好有益架,我地朝朝起身都整番幾咀架!

划艇高手:,咁都得,唔知Bill Bill .....



划艇高手:YO YO,你大隻左好多喎,年頭見你好似啡金啡金,依家好似有少少甩色,變左灰灰地色?

YO YO:系囉,人地真實年齡系好細架乍,唔好俾我既外表欺騙左!我仲系好生猛架!



好la,梳洗完畢,兩甥舅飲完茶之後,被主人趕返入屋....



輪到主人去飲茶lu!

:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言