網頁

2010年5月5日 星期三

我的鄰居 - 7

   

        今年勞動節,被我們可愛的政府欺騙了一天假期,不過無所謂,照樣回鄉間蝸居渡週未,這天天氣很好,一早起來,帶住傻瓜,探探我的鄰居。對面C-9去年才收養的三花,終於給我拍到,



我一舉起相機,May May又來搶鏡



May May:做咩影相相都唔叫埋我呀?



睇佢地三個肥C大隻,一定好食好住。



三隻肥野:乜咁快走呀,坐多陣先啦!



隔離屋布丁,



見到我地不知幾開心

布丁:抱抱!抱抱!

划艇高手:瑤瑤上身定祖藍上身?



對面隔離再隔離,見到毛毛同夏威夷,唔見一排,就咩攪成咁...



毛毛:唉,唔好提啦,話summer cut喎,你話點出去見人...

划艇高手:毛毛,唔使咁傷心,舊既唔去,新既唔,你算好架啦,仲淨番個頭,知你系金毛,夏威夷仲慘啦,點都估唔到佢系貴婦!

佢地以前系咁架...去片(片中生還者唔系划艇高手









其實毛毛有個曲折離奇的遭遇, 我的鄰居 -4











:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言