網頁

2010年6月28日 星期一

同Bill Bill 傾計





   在這裡特別嗚謝同Bill Bill傾計的Jasnow,唔該哂!                         

           


His voice is mature male voice , sounds cool + 少少寸

Bill媽:系呀,系呀,佢平時把聲系好沉,老牛聲!



1.  甚麼每天喪飆

悶呀嗎 .... 唔係時間點過

Bill媽:阿Bill爸己經成日系屋企陪佢,唔通阿Bill爸成日落街? 2.      點解成日咬人,wear

係親切嘅表示 , 肉緊

wear 人係唔鍾意比人撩佢

Bill媽:!呢種表達方法又幾另類!


3.   為甚麼天天對住牆(or對住空氣)叫,叫完又撲上牆

見到有蟲仔 , (對住空氣 -- 希望會再有蟲出現)

Bill媽:蟲仔,點解我睇唔到既?






4.     點解唔鐘意俾人抱

無得解

Bill媽:你唔鐘意,我地都照抱嫁啦,哈哈!

5.   點解成日wear損自己 痕 ...同埋悶

Bill媽:之前睇過好多次vet,種過菌,都發現唔到有咩事,有vet話佢可能系stress喎。

悶可以玩玩具呀,做咩要wear自己,不過呢排wear少左,唔通呢排無咁悶?

6.      Anita表姐問鐘唔鐘意去佢屋企住(即Bill姨媽屋企)

um(有 D 唔 sure 係邊個)...點解唔可以留係自己屋企呀?

Bill媽:嘻嘻,其實系Bill媽去旅行,就請Bill姨媽湊佢,sorry囉!

7.  有咩想同媽咪講

好鬼悶呀 , 不如揾個伴比佢 ,平時真係唔知做 mud 好!

不過 mama 都算錫我嘅 , 我需要佢多 D love and attention!

Bill媽:系咪真嫁,其實我想加貓好奈!

可能我D表達方法唔好,所以Bill Bill會覺得我D attention唔夠,我以後會多D同佢傾計架啦。



:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言