網頁

2011年2月1日 星期二

利利是是



       在未開始今個blog主題之前,首先要多謝 jjcat 寄給我的禮物,就是一本有Bill Bill嘜頭的記事簿,在花叢中的Bill兒,好靚,實在好有心思。



   裡面每一頁都有有Bill Bill個嘜頭,我諗我會唔捨得用,好多謝你jjcat!















           話說再過兩天就過年了,划艇家一如往年,提前準備好新年要派的利是,一開檔,工頭Bill又來監工....

Bill Bill:阿Bill媽,你包利是咩,記得禾果封要大封D喎!

Bill 媽:大家咁熟,唔使啦,橫掂你都唔出街,又食我痾我,使咩用$$!



Bill Bill:咩呀,禾雖然唔出街,但系禾都要草番個$$旁下身架,積穀防飢麻!

Bill媽:講咁野多,你幫阿媽數下arm 唔arm數先啦!



Bill Bill:Yes,Mum,1.....2.....5......阿媽arm晒數啦!



Bill媽:好啦,見你咁乖仔,留封大封D俾你啦!不過過完年要俾番我同你保管喎,

以前Bill婆婆都系咁架,保管晒我同Bill舅父同Bill姨媽D利是架!

Bill Bill:吓,咁咪即系上繳中央?















不知道大家以前是否像划艇高手一樣,所有利是被阿媽充公?

祝各位貓友,兔年萬事如意,身體健康!

:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言