網頁

2011年4月19日 星期二

33 排第19



        今日阿姐叫入房,同我講上次集體appraisal之結果,全公司33個人做(D阿頭梗系唔使做啦),我的排名是第19,明明系below average,都仲話我排中位,其實做左幾十年野,俾人ranking 上、中、下,都無咩感覺,加上這種自我批評式做法,十足十袒白從寬、抗拒重嚴,所以佢講左咩,我一出房就唔記得,可能耳仔間歇性失聰,根本無入耳。

        但系D同事就好大反應,一坐埋位個電話就,俾人問呢問路,阿姐同你講咩呀? 你排第幾呀?.....

         都唔明D同事點解仲系咁緊張,系公司做左咁奈,  次次出bonus同加人工都有人唔開心,你出幾多個月呀?  你加幾多%呀?  比較完A君,B君,C 君...又比較A部門,B部門,C部門,跟住又有人喊....

         唔通真系做得奈,咩都化晒?

:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言