網頁

2012年7月19日 星期四

Bill 爸鏡頭 - 2



今次是後宮佳麗2號,50mm,F1.4

典解個focus貢難對架!





Bill Bill:Bill媽,你矛野吖嘛? 你D頭髮貢亂既?





Bill 爸:無,Bill媽有D see覺失調!


Bill Bill:貢典解Bill媽D頭髮? 














:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

14 則留言:

  1. bill 媽, 點解可影到左邊面矇, 右邊面清?
    [版主回覆07/19/2012 22:24:24]唔系人人識架!

    回覆刪除
  2. 我对呢d嘢真係𣎴晓,唔敢俾意见
    [版主回覆07/19/2012 23:27:59]Bill Bill : Bill 媽幾+歲,仲學妹妹仔影相

    回覆刪除
  3. 係Bill媽頭髮亂了,至引到Bill爺o既視線
    [版主回覆07/20/2012 08:52:23]我遲早學Bill Bill R爆頭!

    回覆刪除
  4. Bill Bill 好有耐性等你對焦啊,讚
    [版主回覆07/21/2012 22:22:07]唔系呀,Bill Bill無視我的存在呀

    回覆刪除
  5. Bill Bill,查實你知唔知你一身的籃色係好難對焦架,Bill媽已經影得好好喇~~~
    [細妹媽媽回覆07/23/2012 11:34:15]我明呀, 我都有隻黑面神.........難對到嘔, 佢又好興唔開眼
    [版主回覆07/21/2012 22:24:34]系呀系呀,我諗祇有仔媽先會明白我地!

    回覆刪除
  6. BILL媽好叻呀....影得好靚喇~~
    [版主回覆07/21/2012 22:27:38]唔系呀,Bill Bill無視我的存在呀

    回覆刪除
  7. 1.4喎,Bill Bill係咁二兩頭望都out focus啦
    [Moonwalk Kitty回覆07/22/2012 22:20:48]整埋呢條片,過幾日post啦 ^_^
    [版主回覆07/22/2012 21:39:45]大熱天外影又真系幾辛苦,有無貓相睇?
    [Moonwalk Kitty回覆07/22/2012 00:40:29]影相我唔pro架,我剪片搵食架ja,我今日學人行街街影貓貓,拎著老公俾我玩嘅NEX5 + 支天涯鏡,都影到我個頭好似生意失敗咁
    [版主回覆07/21/2012 22:28:28]Pro即系Pro !

    回覆刪除
  8. 都冇out fo, 好靚呀
    [版主回覆07/21/2012 22:32:41]大光圈景深短,加上手動對焦,很難對的

    回覆刪除
  9. 好漂亮呀....用2f 啦...好夠架啦......
    [版主回覆07/21/2012 22:35:42]我成日想捕捉Bill Bill 特快動作,所以常常set 快個快門,所以諗住用大D光圈補數。

    回覆刪除
  10. bill bill 幾乖, 企定定做貓模
    [版主回覆07/22/2012 00:03:32]佢唔知我向樹攪咩!

    回覆刪除
  11. 請教呢... 如果要拍到背景blur,主角清晰,傻瓜機是否做唔到呢..
    我在我部傻瓜canon機上找唔到這個function...
    bill bill: 無論爸爸的技術好唔好...model靚就夠殺食了
    [版主回覆07/22/2012 21:36:44]我都系吖吖烏,不過衹要的部機光圈夠大,多數都做到。
    he he, D相系我影架,之不過用Bill 爸打左落冷宮的鏡頭啫。

    回覆刪除
  12. d大玩具真係好難攪的呢
    [版主回覆07/27/2012 09:02:45]系Bill 媽D老花難攪!

    回覆刪除
  13. 唔係喎.....最尾張 bill 仔好俊呀
    [版主回覆07/27/2012 09:04:11]我就系想捕捉呢D神情。

    回覆刪除
  14. 中間果like,不過之前個卜既顏色好似靚D喎!
    [版主回覆07/27/2012 09:05:39]呢D咪就系爆左lor,光圈大得濟。

    回覆刪除