網頁

2014年1月22日 星期三

腌芥菜




       最近大芥菜當造,又大又厚肉,這天在街市見到,這個有3斤重,Bill婆婆說最好用來做腌菜,划艇丁一聲,又有得玩,即時買埋包鹽回家,開工!



首先把菜洗淨,切粗條,放筲箕吹乾,現在北風天,早上放窗台,晚上已乾透,曬不曬太陽不重要,目的是不要有水份,以防發霉


加鹽,無份量的,自己執生,這次用了五分之四包鹽,出來的效果是太咸 :P


撈勻


蓋好


用重物壓住


壓一晚,鹽把菜的水份迫出,加點色水,Bill婆婆的版本是加生抽,但我覺得已經好咸,所以用老抽,再加了大概20克糖,中和一下


想好味d,加了算蒜片,本想加辣椒,忘記買


最後入樽,入樽前最緊要把樽抹乾,不可有水份


準備5個樽,3斤菜祇入得4樽


放一兩天就食得!


       以上是Bill婆婆口述,划艇抱著玩玩下的心態做的,以前的人的智慧,把吃不完的菜,用腌的方法保存,真聰明,很喜歡大芥菜的味道,我整完送去Bill婆婆處,她即時打開取一塊來試,濃烈的芥菜味很香,因新做所以很爽脆,送粥一流。


:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 我多數一個人吃飯,整呢D吃足一年都吃唔晒,多人家庭整野吃開心好多

      刪除
    2. 呢D野真系可以吃足一年架,以前D人,D菜當造時腌左,食到下一年架XDD

      刪除
  2. 回覆
    1. d介菜入樽後咁多水嘅?我都钟意食介菜,不过未食过腌嘅

      刪除
    2. D水系因為D菜比鹽拿過而出架,所以果D系鹽菜水黎架,就系用呢D水浸住D菜架

      刪除
  3. 醃左後仲有冇芥菜個種甘辛味架?可以擺幾耐架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 新的時候就有好濃烈的芥菜香味,放耐就淡晒架啦,Bill 婆婆話以前D食物邊有到期,起碼食到第二年芥菜出,如果仲有的話 (^ω^)

      刪除
  4. 我有朋友係海南人, 佢呀媽自制咸酸菜, 有一次比咗d我...嘩...好味到..炒豬肉, 滾湯一流

    回覆刪除
    回覆
    1. Bill 婆婆除左腌大芥菜,仲有腌蘿蔔同夏天的白瓜,都好好味。

      刪除
    2. 自家制幾時都係最好食架啦 ~

      刪除
  5. 等魚媽買大芥菜時我攞佢幾塊嚟醃一樽試吓先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我3斤菜都系得咁少,幾塊整得幾多?

      刪除
    2. 我諗住整一樽試吓咋 hehe

      刪除
  6. 其實腌呢啲係咪一定要好咸架?好想試下……

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實咸既情度,真系自己較架乍,隨各人喜好,今次我就覺得咸左D,但Bill婆婆安慰我話咸D無咁易發霉 。XDD

      刪除
  7. OMG 芥菜俾我ge印象係“苦” >,<...

    回覆刪除
  8. 芥菜同苦瓜一樣,鐘意食就話甘,唔鐘意就話苦。
    我細時都唔食苦瓜同芥菜,出來做事之後就慢慢喜歡上了。

    回覆刪除
  9. 下次你試下醃第二樣呀!應該都好好味!

    回覆刪除