網頁

2015年4月8日 星期三

2015關西京都(via 上海) 30Mar-04Apr - day 1




       常以為退休後去旅行可以隨時去,或者時間可以去長一點,但當生命裡尚有記掛時,又另當別論,所以今次還是選擇短打,去4天而已,但又因為貪平,以一半直航的價錢,還可以去上海走走,於是決定用多2天時間 - 結果還是時間換金錢,人真是矛盾。::oo2055


       又是天未光出發,戰戰兢兢,到上海後放低行李出市區已經下午兩三點,為甚麼戰戰兢兢,因為我家侄仔也是去日本,早兩天出發,但他是via北京(同一天轉機),到北京後因為空管,航班延誤了一天,雖然我們via 上海,但空管這回事,比天氣更難控制,無得預測。  ::_359

       出到南京路,肚子鼓聲越來越嚮,隨便找一家吃生煎 ::kk3202 

胡亂叫,見有豆漿即點,送來的竟然是包裝豆漿,而且一大陣椰子味,失望得很::ee5133 


左上:排骨麵,排骨不脆不香
右上:蔥油拌麵,應該放了豬油,很香
左下:素雞,似煑過頭的魚蛋


主菜來了

皮薄而脆 ,肉汁鮮甜 ::mm1582 


蟹黃湯包 - 齋睇賣相就知得啦,直頭爆漿 ::cc4138 


三鮮煱 = 腸仔+肉丸+唔知咩餃 ::mm1579


叫左7樣得3樣好,人仔70+,現在百物騰貴,系咁上下

吃飽飽,行出外灘,天氣不太好


還是喜歡舊建築物多d


紅磚屋是高檔商店


行完外灘走回內街,很喜歡古老木窗


咪住......忽然見到.......


喵星人呀   ::kk3082 
咁危險,做咩呢?


原來去探大頭三色姑娘啊 ::kk3075


三色姑娘:白傻仔,你小心呀!


逛了一會,華燈初上,因今朝早起,大家也累了,是旦找一家店走了入去,點了

醬油鴨子,鴨肉不太肥,醬油味道也不錯

油泡鱔糊
 真是全碟鱔用油泡浸,頭兩箸也很香,但吃多兩箸真的吃不消,實在太油了


原本點酸辣湯,見隔離檯吃酸菜魚,樣子不錯便跟住叫,可惜喝一口湯即很後悔,湯大酸,魚肉又不太新鮮


臭豆腐
沒想過細時街邊小吃也可上大檯,不太臭卻有風味,呢個正 ::_1856


醋溜土豆絲 - 本來醋清香土豆爽脆,但也是太油了


小棠菜百頁 - 這個也做得不好,百頁有點Un,不入味


濃油赤醬之後,便返回酒店了,因明天要早起。





***********************

差點忘記介紹下這間免費酒店


一般國內無星酒店設施




         今次行程選了東航,主要是因為連住復活節假期還可以定得到位,價錢是連稅$3,000有找,包一晚上海酒店住宿 + 早餐 + 1張單程磁浮列車票,但就是要冒航班延誤風險,以前舊同事很喜歡放工後坐最後一班機往上海,住一晚第2天最早機飛大阪,因上海飛大阪才2小時,到大阪比香港頭班直飛還要早,衹是回程就算same day connection也要花1天時間,抵不抵,就各人價值觀不一樣了。

::vv4046 



:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

17 則留言:

  1. 我從未去過上海,也冇興趣去

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為今程有人未去過上海,所以才會去,如果唔系,我都會揀即日轉機

      刪除
    2. 我從未去過上海,也冇興趣去x2

      刪除
  2. 我都好怕d菜太油
    要冒航班延误风险…我::ww6038

    回覆刪除
  3. 多年前去過一次 ,走馬看花

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我今次都系,衹是同行中有人未去過上海,去食下野咁囉

      刪除
  4. 我想幾鐘意上海,因為D嘢好食
    嘩!佢D冇裝窗網,貓貓好危險丫,不過我覺得佢地都慣咗養貓係咁
    咁正嘅,有免費酒店

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意食上海野,可惜今次無做功課,找不到記憶中的食肆::kk3100
      我估白貓天天都去找三色姑娘,習慣飛簷走壁:))
      free 酒店是transit 客,可能東航班機唔滿掛

      刪除
  5. 好多年前同屋企人去過一次, 跟團, 中規中矩啦, 但你叫我再去.....我就冇乜興趣 lu
    間免費酒店都算ok啦, 起碼望落都算乾淨

    回覆刪除
    回覆
    1. 你叫我特登去上海就唔會啦,好似今次連貴飛都買唔到先會經架乍,下次都系唔好攪,好辛苦::ww6038
      酒店算乾淨,但年事已高,厠所水喉好唔掂,好似疴殊殊咁,去水又塞塞地 ::oo2025

      刪除
  6. 去旅行,我都係好鍾意睇d舊建築物 ^ ^
    喵星人ge愛情故事 ::cc7124

    回覆刪除
    回覆
    1. 當日如果無其他團友,我一定會唔走,企系度睇埋下半場::oo2057

      刪除
    2. 我都著得佢地兩個, 為見一面, 不怕危險, 好浪漫::rr8064

      刪除
  7. 原來寫到day 5-6, 等我一次過關西行先::mm1496

    回覆刪除