網頁

2017年3月24日 星期五

織物




BMD知道嗜好太多
並不是好事
樣樣不精
樣樣半桶水
但性格如此
志在玩時侯不影響別人
自己又享受
玩了再說


2016年重拾織針後
就一發不可收拾........

網上教學很多

有些不收費


有些收費

有些好玩的

也有一些個人認為很有意義
像這些是貓糧換教學

n年前織件衫俾Bill 婆婆前後織左10年
織完Bill 婆婆肥左唔岩著
所以今次都是織頸巾算了

識完居然另有人欣賞
索性copy多一件

玩玩下玩大左........
多左冷啫 ^^
大件for大人

小件for 孫仔

再小d for ......

O!
不要誤會
not for Don Don
for cousin Sush
做毛豆乍

之後又迷上魚骨

不同顏色有不同效果

開口頸巾識完織埋口的

好玩到不得了


玩左咁多人野
唔玩d貓野點得?
呢個又系舊年玩到今年
拆了n次

妙妙,你試下岩唔岩size 

妙妙: 好似大左d
噹噹:  咁等禾試下 

噹噹:  fit 晒禾 

跟住玩咩好呢?





:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 則留言:

  1. 我30多年前曾是高手,但也比不上你的水準

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好渣架乍,祇不過網上教學多,懂的人會看出錯漏百出

      刪除
  2. 你地個個咁叻
    退咗休都可以搵餐荼飲
    我退休或辭職就實瞓天橋底乞食

    回覆刪除
    回覆
    1. 講呢d,興趣是慢慢陪養,同埋是玩玩下,我自己是不必太認真

      刪除
  3. 件件都咁靚👍👍
    我最怕織嘢,以前家政堂 d 織嘢功課,都係搵阿媽搞掂😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我揾同學仔搞掂😆
      BMM好勁,好似機織咁靚👍👍👍

      刪除
    2. 識冷衫是Bill 婆婆强項,但從來未教過我,因為婆婆是左撇子

      刪除
  4. 回覆
    1. 織女谷卧虎藏龍,我祇是放上網呃下like 乍

      刪除
  5. 真係織得好靚,手工同機織無分別,好細緻
    噹噹好襯條頸巾仔...好sharp

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻豬,機織同手織是两回事,唔同架!
      噹唔like 頸巾,影張相玩下乍

      刪除
  6. 高手👏🏻👏🏻👏🏻
    魚骨真係好靓

    回覆刪除