網頁

2012年3月14日 星期三

Bill婆婆的新衣





大大話話,呢件野划艇高手真系攪左成十年都有了! 





      記得系80年代,划艇高手初初出來社會做事,當年(哈哈,又那些年)D OL 真系好興織溫暖牌架,我仲記得有幾隻牌子...積架呀、蜂巢呀咁,那時一有新貨(文雅D應該叫毛線唔好叫冷)出,通常會跟埋出pattern(紙樣),划艇高手這種不會創作,祇會死跟的人,一定會買紙樣跟住織,但有時D冷太貴唔捨得買,因織一件衫分分鐘會貴過買一件,又或者個pattern太難,睇極都唔明,所以有時會齋買紙樣,於是買買埋埋有一大堆紙樣,依家書櫃裡還有幾個clear folder, file起哂,至於毛線,更不用說,也是一大款堆,未織完又買!
 
    想當年划艇在中環置地廣場上班,家住九龍,每天坐天星小輪過海,船程祇有7-8分鐘,一上船就開工織織織...中午lunch完又返公司織織織....放工坐船又織織織...返到屋企有時仲織到半夜三更,我仲記得當年有幾個同事又系好瘋狂,食完飯怕即坐會大肚腩,幾個同事企個位度織織織...

有時在街上遇到人穿新花款,就系咁跟住人行,或者系電梯到見到人地著住件溫暖牌,差D跟人出lift都試過。

    不過都唔及Bill婆婆利害,我地細時Bill婆婆靠織冷衫養大我地,祇要經Bill婆婆過目,就可以織到個花出來,我仲記得讀中學時穿長衫,冬天也不可以穿長筒襪,於是Bill 婆婆就織左件長衫底裙,超溫暖,還惹來同學羨慕眼光。



自從Bill Bill來了之後,次次開工都少不了他的參與....


Bill 媽:Bill Bill,你又黎搞搞陣

Bill Bill:無,禾見攰攰地,上黎hea下啫,系咪唔得先!



Bill媽:好在Bill婆婆唔識上網,唔會睇呢個blog,唔系俾佢睇到你系佢件衫度訓,你實C無全屍!



Bill Bill:真系巧C服,Bill 媽,其實Bill婆婆呢件衫,我都有供獻架!
Bill媽:供獻?


Bill Bill:咪就系禾D毛囉,禾晚晚系件衫度訓,一定留低唔少手毛腳毛系樹嘛!




Bill媽:等我話俾婆婆知,你就知味道!






終於攪掂,希望Bill 婆婆收貨啦!


    同場加影廿幾年前織俾Bill婆婆的作品,因當年Bill 婆婆話鐘意呢隻毛線,所以同一款式的毛線買了两個色,两件前後相隔20多年完成,真系要寫番篇blog留為記念!




:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言