網頁

2013年9月24日 星期二

我的鄰居 - 20

       某天晚飯後行過商場,見到有間髮型屋,地上招財貓旁邊有個黑影,定眼看真,原來是隻貓,當時舖頭已打佯,看來貓貓似是留宿,有水機,食物放題,當時不為意,影張相便走了。

過了幾天又行過,原來還有其他貓

Hi , 我叫做阿金,系舖頭PR, 負責接待工作

再過幾日,又見到另一隻禮服貓

又系PR 貓,都系任摸唔嬲

初時唔知主人中唔中意,每次都是偷偷影幾張相就算,直到有次Bill 爸幫襯剪髮,竟然見到舖頭內有箱貓B,有三、四隻,還未開眼,主人任由客人和路過小朋友,隨手捉起貓B來玩,還問Bill爸要不要貓B,真系唔豬好事定壞事?


:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

47 則留言:

  1. 呢個場咁多 PR 貓貓招呼客人....bill 媽你都搵日入去mark番佢地幾粒鐘啦 (>.O)

    回覆刪除
  2. 唉呀!唔知貓b會點呢…………

    回覆刪除
  3. 個店主咁有 o的貓貓心,
    Bill媽會考慮收養多1 隻貓B 陪Bill Bill嗎!?

    回覆刪除
  4. 有冇貓媽媽係度呀?媽B要食奶喎
    咁細隻俾人玩,好易玩C
    D貓係邊度嚟呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當日Bill爸話見唔到貓媽,D貓B好似系舖頭主人家裡D貓生架,放得系舖頭任人要,我諗唔方系名種貓囉,但系主人咁做法,硬系覺得好唔妥,隻隻貓B俾小朋友咁捉上捉落,好可憐。

      刪除
  5. 可以任摸咁正,下次去問吓係咪無同啲貓絶育

    回覆刪除
    回覆
    1. 大貓任摸就無所為,佢地都慣晒,但系貓B就唔系幾好啦,好易玩殘 :.(

      刪除
    2. 我懷疑佢家中做私人繁殖.....

      刪除
  6. 咶 差D唔記得,打你個seafood!XDD

    回覆刪除
  7. 又可以剪髮又可以咸貓, 真係一舉兩得 :)

    未開眼貓 B 就攞出嚟比人玩, 有冇搞錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得有D唔妥,D路人甲、乙、丙,好多細菌架麻。

      刪除
  8. 担心d貓b,貓媽媽應該冇絕育!

    回覆刪除
  9. 锡猫就应该带佢哋去绝育 =_=

    回覆刪除
  10. 下次見到貓B攞番隻啦,呢D有人養開既家貓,好野尼架!真架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鬧Bill爸,儼做咩唔影番D貓B相過我,睇下有無合眼緣:p

      刪除
  11. PR貓又幾好喎~
    但真係擔心d 貓bb

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好擔心D貓B,最後不過好似俾人認晒頭

      刪除
  12. 咁細隻貓B俾人咁"舞"法唔係幾好喎...希望好心人攞返屋企真係有心照顧啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好擔心D貓B,最後不過好似俾人認晒頭

      刪除
  13. 咁多貓pr我會幫襯多幾次囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔幫襯都可以入去玩貓架!

      刪除
  14. 我一定會幫襯囉 ! 攞番隻陪標標喇 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鬧Bill爸,儼做咩唔影番D貓B相過我,睇下有無合眼緣:p
      你開左blog未呀?

      刪除
  15. 我曾叫個鋪頭老闆幫佢貓貓絕育, 佢話違反自然, 吹脹

    回覆刪除
  16. 我曾叫個鋪頭老闆幫佢貓貓絕育, 佢話違反自然, 吹脹

    回覆刪除
  17. 我曾叫個鋪頭老闆幫佢貓貓絕育, 佢話違反自然, 吹脹

    回覆刪除
  18. 回覆
    1. 應該不是流浪貓來的,我估佢系屋企做breeder,唔靚果D或賣唔出放舖頭俾人認養。

      刪除
  19. bill 媽, 要你幫手...貓咪之家個 google blog 搞唔惦呀

    回覆刪除
  20. 聴日比你, save 响公司個腦到

    回覆刪除
  21. 回覆
    1. 佢一D都唔擔心,夜晚留晒D貓系舖頭度

      刪除