網頁

2013年12月4日 星期三

咸哈包豆嵐 10 Nov 2013



好辛苦咁打好篇blog,一個唔覺意,唔知 click 錯咩制,無晒,激C我啦! > <

TAKE TWO


       又黎貓聚,今次用食薑醋做借口,攪攪聯誼,是日中午過後,即上哈碌家,哈碌媽一早預備了精美點心


一入門口
哈碌:乜咁多人既? 你地邊位呀!


真貓比網上大好多呀


哈碌媽:同大家say 個hi 啦!


咸濕 EEssss:嘩,哈碌呀,好靚仔呀!


班咸濕EE ssss實在太熱情,嚇C哈公子


唔水驚,阿媽系大廳


哈碌:同你地好熟咩,真系嬲你唔知,話你唔好意思


唔止EE咸,督督都好咸  > 。<


為了舒緩哈碌緊張情絮,哈媽媽使出馬殺雞一招





哈碌:阿娘,唔使啦,班EE 督督一走,我就安樂晒架啦!


成班咸濕EE & 督督,見好即收,即時轉場,下一站,包豆家......

一入門,唔見貓,後來經包豆媽指引,系枱底下搵到極度驚慌之包包哥


再經包豆媽提點,請包包哥食點心壓驚,


包包:咩黎架? 食唔食得架?


唔好迫我,唔好迫我!!!


eeeeee,貢難食既


轉個頭,原來豆豆妹高高在上,睇晒全場


金睛火眼目及到實


豆豆:你地唔好行埋黎呀


我、我、我哎架


最後都系出包豆媽果招......出零食,先引得靚女注意


he he, 主菜,包豆媽親自主理,勁!


最後,我地既主角嵐嵐出場


系爸爸懷中公主


嵐嵐:包包豆豆,我仲唔搶哂你地鏡


告別包豆家,去祭五臟庙,泰風味


食完餐廳送D甜品,得咁少,梗唔夠啦


元朗朋友,當然系食呢間啦


咁先似樣嘛


咸貓貓,探靚公主,吃美食,大滿足!
:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

23 則留言:

  1. 個日好開心丫,識到妳地一班貓友:p

    回覆刪除
  2. 相信隻零食真係好難食喎!!!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 美人胚子,將來定必癲倒眾生 ^~^

      刪除
  4. 可唔可以join埋我呀?見到哈公子,就稔起毛毛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 得得得,矛問題,下次預埋你。:)
      我都好掛字毛毛呀!

      刪除
  5. 哈碌又真係好大隻喎,您哋就好啦,去咗兩度咸貓,原來包豆媽做咗新媽咪,囡囡好靚女,恭喜晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈碌都系得個樣,實則唔系好重,佢地住埋同一個屋苑,我地厚臉皮,一日咸3貓:P
      包豆媽做左mami,好忙,少左巡blog 啦!

      刪除
  6. 咸貓、探B、薑醋、泰菜加甜品, 嗰日真係大滿足 ≧▽≦

    回覆刪除
  7. 哈碌對住班咸ee、咸督督算定架啦, 似乎包包、豆豆仲驚d
    嵐嵐似包豆媽多d

    回覆刪除
    回覆
    1. 系架,我地輪流抱佢影相,反抗唔算好大,個個都影到相 ^ ^
      包豆就驚青好多,反而嵐嵐就好八卦 XDD

      刪除
  8. 我見倒波咪個電話入面個少爺仔, 標媽睇嚟搬去大西北有著數呀, 唔知點解, 覺得好多貓友都係住果頭咁嘅, 講樣嘢你知呀, 我連輕鐵都未坐過架……
    嵐嵐生得好標緻呀 ^^ 條囉今次有無打包雞翼尖返去宵夜4呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都話住大西北有著數呢,仲有好多貓友住系度架,一於搬埋入黎做鄰居啦,包你日日去咸貓都得!
      其實我未入大西北住之前,我都未坐過西鐵,輕鐵都系過通車果年,坐過一次免費試車架果次乍。
      嵐嵐第日一定迷倒不少裙下之臣 ,he he
      我地一坐低都未叫野食,條囉就去左排隊買外賣啦,XDDD

      刪除
  9. 哈碌:多謝各位EE, 督督大駕光臨貓竇! 我果日俾人當大明星咁影相, 抽水, 不知幾威水啊...呵呵!

    回覆刪除
  10. 成班色中餓計, 哈碌好醒-即刻用條尾保護重要部位!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個都輪流抱住哈今公子,人地已經猛咁叫唔好,D色中餓計好誇張,攬住貓地C都唔放,哈哈!

      刪除
  11. 嘩,嵐嵐好靚女呀 ~
    包包食零食個樣好搞笑 XD
    哈碌真係好大隻仔呀 ^ ^

    回覆刪除