網頁

2013年11月30日 星期六

東京輕井澤05-09Oct2013 - 5



第五天 09 Oct 2013 東京 - 香港

        假期最後一天,本想去築地市場,奈何今天人家是休息日,還是留待下次吧:P,咁去邊好呢?去血拼,又太早,百貨公司起碼開11點,於是有人提議去行公園,因為酒店就是在公園附近,於是早上起來去行上野公園,順帶一提,這裡的check out時間是下午1點,行完公園還可以去買手信回來pack 箱。


       在這個不是櫻花、不是紅葉時侯,上野公園有咩好睇呢? 無所謂啦,懷著hea玩心情,吸兩啖新鮮空氣都好。

去到門口見到......旦妃樓,彈彈媽你妃彈幾時系日本開左間舖頭呀? 笑住影張相先 ^^


想像一下,當櫻花盛開的季節時,在這櫻花樹下賞花的情盛況..........俾D想像力啦






       行行下見到園中有很多大大的銀杏樹,見有個阿伯在拾掉在地下的銀杏並把銀杏的皮退掉,這些銀杏已經發臭,但也有人拾來吃,真不知如何烹調。



行完公園,時間還早,於是行去阿美橫丁買手信,



he he 又掃街


呢樹買野買得好開心,因為手信好集中,又平宜


之後再去昨晚食唔到的鰻魚飯



唔使問,梗系愛 C!


食埋呢餐,返酒店攞埋行李,直去機場返港了



今次hea 之旅都幾開心,Sky Tree幾靚,原來下面商場咁多野賣;淺草寺可惜大燈籠在維修,所以淡季旅行就有機會遇到這情况;主菜輕井澤雲場池看不到水中紅葉雖然有點遺憾,但能跩單車觀光卻是一個很好的經驗,值得推介。








在機場餐廳見到計節打扮的牛奶妹


:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

17 則留言:

  1. 開開心心玩幾日,有冇紅葉櫻花都冇所謂啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都系咁諗,返工咁辛苦,休息hea 幾日,行街食野睇風景,一樂也!

      刪除
  2. 其實禾羨慕自由行,但要搵交通工具行就頭都大埋,算啦,老人家都係跟團!D鰻魚飯你好正啊!流晒口水添!

    回覆刪除
    回覆
    1. Me too,除非可以“抆”人衫尾一齊去,haha

      刪除
    2. 我都系呢兩年先開始自由行,膽粗粗咁試過一次,就開始左,之後就唔想再跟團。 :p
      仔仔媽,你可以試下叫阿姐做領隊,帶你去玩。

      刪除
  3. 我都系咁諗,返工咁辛苦,休息hea 幾日,行街食野睇風景,一樂也!

    回覆刪除
  4. 話咁快就去完5日行程......係咪好想再去呢 ? 唔使諗喇, 俾心機返工啦 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 返左工好耐啦,不過plan plan 下,好快又到2014,又一條好漢!^^

      刪除
  5. 我岀門唔like做功課, 藉口是冇時間, 或者是不想和另一半鬧交, 因為大家同樣冇耐性, 就交給他人安排好了

    回覆刪除
    回覆
    1. plan 行程果個系我,所以另一半有咩投訴,我實發爛渣先。HA HA!

      刪除
  6. 唔係啲銀杏壞咗發臭,其實係一打開啲皮會發出臭味,我呢度啲唐人都係成日去摘白果,一摘即時打開,丟都一地都係,所以啲老番好憎啲唐人去摘銀杏

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦!原來系咁,個阿伯都好衛生,用膠袋分好類,無攪污糟週圍。

      刪除
  7. d生菓有冇俾嘢盖住嚟卖架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無架,我都系見佢即開先買,日本無香港咁多烏繩

      刪除
  8. 去旅行我鍾意揀淡季, 唔想同人迫 XP
    睇唔到紅葉唔水遺憾嘅, 下年再去咪得囉 ╮( ̄▽ ̄)╭

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以睇下自己想要咩囉,想清靜就揀淡季,又平D。
      HEEEEE,我一定會再去架!

      刪除