網頁

2013年11月26日 星期二

東京輕井澤05-09Oct2013 - 3


  第三天 07 Oct 2013  輕井澤

        人就是賤骨頭,有得瞓就瞓唔著,set 左今早的 morning call 是自然醒,晨早7點零就醒,算啦,醒左就起身,梳洗完吃個靚早餐,



       跟字出發去今程第三個景點,首先,去琴日睇岩單車店揀番架單車先,¥800租一天,先付款,no deposit,其實架單車點止值¥800,人家就系講個信字,店主仲provide埋觀光路線圖,跟住景點step by step 行


好,第三景點 - 雲場池 出發!

原來無想像中咁輕鬆,可能划艇我就叻,跩單車還是貓友Bobby媽的強項,有D路行行唔見左個的路牌,好彩問人指手劃腳咁都去到


終於到啦
呢度出名系水中紅葉,唉,又黎早左......


唔夠紅,整D色水,

忽然吹左一陣風,成個池皺晒,當時有隊攝影隊系到拍緊,當堂停晒工



個池入面有好多錦鯉,好襯個feel


等了一陣,風停了,D倒影又出番黎




成個池除了紅葉外,還有很多粟子樹,D粟子跌到成地都系,多到無人執,唔知呢種食唔食得



        雲場池,真系幾靚,記得blog友電占 & 豆豆是冰天雪地時來,想必又是另一番景像,心中又系樹盤算中.........

好,下一站 - 舊三笠酒店,原來條路系暗斜,C命跩左成大半粒鐘,


終於到啦.......對腳........好似想斷咁


內裡全部西式佈置,呢度以前好多名人黎住過,好似天皇呀、外國政要呀、明星呀咁囉


呢間房有BB床



回程落斜,一個字  -  爽



中午系舊銀座攤抖,行下街,買下手信,但先要泊好架車


食個信州特產喬麥麵,he he ,間閒都話自己系手打


吃完散下步,行行下見到 St Paul's Church,成個輕井澤有很多教堂


成間教堂都是木做


本來租了一天車,但左半day對腳已經唔聽使,都系還車算啦,況且下個景點白絲瀑布太遠,單車系去唔到,於是交車行轉巴士,交車前又見到靚女,於是急煞車........

她的名字叫Jo Jo,優雅地晒太陽,



两對白手套,暈晒大浪 XDDD


還左車,轉去搭巴士


巴士沿住條河上山落山,雖然見唔到紅葉,綠色隧道都好靚


車路邊已經系瀑布


到啦,真系好白絲架


 回程時無散錢,唯有買條山坑魚食下,又幾香


返回輕井澤車站,已經是晚飯時侯,凍凍地,走去食燒肉



五花腩


牛脷


和牛


燒完成身味返酒店,要泡個靚湯除臭,再黎個車站梨,潤一潤,



超爽!







:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

31 則留言:

  1. load咁耐都未得,霸位先 ^~^

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 太多相用手機睇比較慢,轉用電腦快到矛朋友 ^~^
      可以一邊踏單車,一邊欣賞風景,感覺好得多;d風景靚到...
      JoJo側邊有隻狗狗喎 ^~^

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢主人好nice,Jo Jo 已經十幾歲,屬婆婆級。

      刪除
    2. 對手套白過白雪公主, 我睇到暈哂浪 ……

      刪除
  4. 我都讚貓咪的白手襪好靚~~

    回覆刪除
  5. d 風景靚到好似幅畫咁
    jojo 對白手祙好靚, 見到佢我諗起菲菲 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時D紅葉未系最紅,依家我諗仲靚
      Bill Bill先可以想入菲菲,你唔好問佢爭 XDD

      刪除
  6. 嘩!d景超靚!最鐘意禮服貓,一對白祙仔,禾鐘意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀,應該四季都唔同景色......一年可以去4次 :P
      白襪仔,好似你屋企都有wor ^^

      刪除
  7. 引 c 人喇.....日本真係百去不厭, 食物好味, 治安良好, 風境一流.........去日本我都鐘意自由行, 因為食可以隨意又多選擇 ^^

    回覆刪除
  8. 等阿春呢返黎,我地一齊走一轉.........如果我仲行得既話

    回覆刪除
    回覆
    1. 有你呢枝標牌盲公竹, 真係諗起都偷笑呀 ^^
      咩仲行得呀, 你睇下胡楓……hehe……你兩公婆, 我春囉, 點分房好呢, 呢度靚成咁一定要走番轉……轉……

      刪除
  9. 鹽燒岩魚係幾好食,細細條,頭、骨都食埋,我在上高地食過呢 :-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 系幾香口,可惜我地剛開始食,就有巴士到,揸住條魚去追巴士呀陰公(^_^;)

      刪除
  10. d 相靚到畵咁....
    Jo Jo 套禮服好正, 企得好端莊

    回覆刪除
  11. 未試過旅行租單車~好似都幾好玩咁喎~
    靚景美食真係好正~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都系第一次架乍,幾好玩架,系辛苦D囉。
      心情靚,D景同食物都會靚D。^^

      刪除
  12. 好耐冇踩單車囉,唔知識唔識踩添。

    好可愛嘅白手套,有冇同佢握下手呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好耐好踩,不過唔使驚,會踩單車的人,一上車D感覺就會返來,慢慢踩,睇風景,好正架。
      掛住影相&同佢主人傾計(佢主人講流利英文),無同Jo Jo握手呀

      刪除
  13. 你壓軸呢篇俾對白手套搶哂鏡……長命斜……我屎得啦……
    紅葉靚成咁, 睇你卜都爽死, 唔怪得你做貪心計, 想去四次啦……我淨係去過東京咋, 响日本真係日日都會好開心架……

    回覆刪除
  14. 我呢篇唔系壓軸,仲有2days架 ^^
    白手套系美女,雖然年紀大D(超過十歲),同佢影完相,有D神暈癲倒,差D唔識返單車舖 :P
    日本,我唔止爽去4次架!

    回覆刪除
  15. d景真係靓!!!踩单车落斜路就easy job,但上斜就……

    回覆刪除
  16. 雲場池 -> 我六月去, 全埸綠bb
    系瀑布 -> 十二月去, 都好靚, 白雪雪
    個人好鍾意輕井澤~~

    回覆刪除