網頁

2013年11月28日 星期四

東京輕井澤05-09Oct2013 - 4



第四天  08 Oct 2013 輕井澤 - 東京

         今天繼續buffet早餐,有我至愛既納豆,雖然納豆並不是甚麼貴野,但划艇就不會買,因不是人人接受,家裡閒人敬而遠之,而且划艇也不會晨早起身煲1人飯,所以次次旅行有得食就必食,yummy!



 其實今次遊輕井澤,去了很少地方,因為要貫徹 hea 玩的宗旨,不像以前要用最短時間去最多地方的玩法,所以吃完早餐才慢慢執行李check out。

輕井澤,再見啦!
連D雲都好似同我地say good bye 咁 ^^


坐番JR返回東京


      今晚又系住上野,

好橋呀,系Jalan 定酒店,全日文,亂打亂撞,去到先知定左間叫Hotel Stellar ,ha ha


       出到去已中午時份,一放下行李即外出醫肚,今程未食過壽司,於是專登搵番前幾日見有人在門口排隊的店,但今日又不見人龍,原來前兩日有特價,去到門口見到有4隻貓,佢地都好似系度排緊隊咁,周圍有人圍住,都若無其事,可能見慣世面,可惜4貓沒有走左一起,兩隻禮服


兩隻玳瑁


size 差不多,有可能是同胎 


第一次坐壽司吧枱,大鄉里問人攞餐牌,俾壽司師傅話:
WA DA SI WA  MENU DE SI
瘀爆
好彩旁邊有個阿嬋,唔知邊度搵左個有相既餐牌出黎,於是手指指咁同師傅落order


D海膽多到一影相就冧左落黎


樣樣都好新鮮,好好味,連同行有人唔食壽司生物都破戒,仲話好鮮味添


食飽飽,跟住做咩好呢,東京wor,梗系shopping啦,go go go!

          如是者去左新宿My Lord,但一路shop,一路掛住棵Sky Tree,於是行左 2個零鐘(返公司俾人笑仲衰過跟團),就轉左去Sky Tree,去到剛好天黑齊,但有人對夜景無興趣,於是乒分兩路,一路上天,一路下地 (下面商場)

划艇,梗系上sky 啦,買完飛,搭聶上,部聶金壁輝煌,雕龍雕鳳



話咁快就到,又系西洋計節裝飾




   划艇唔識影夜景,又無腳架,又隔住玻璃,影左十幾張都無張攞得出黎



呢個地圖好得意,用手篤住會變左日頭


玻璃地板,划艇有畏高,手震震咁完成呢張相,可惜影唔到效果


        玩埋呢度差不多夠鐘同下地一路匯合,返到上野已經9點幾,想食雞精書介紹的鰻魚飯已經收左檔,好失望,求其見到間吉X家,就衝入去,因為已經餓到反晒肚,


食完一邊撩住牙,一路行返酒店。
:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 睇相都感覺到 d 壽司好新鮮好正..............好期待可以同埋你, 呢媽,阿妹一齊去旅行, 一定好開心 ^^

      刪除
    2. 陳仔囉回雞,yeah !
      厠所泵…… 接住! XDD

      刪除
    3. 陈仔啰劲⋯陈仔啰叻叻!

      刪除
  2. 到時要去D山卡啦地方,如果唔系,一定嘈C人

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 少少啦,真系好少乍,唔夠皮呀!

      刪除
  4. d sushi 好正呀 ♡♡
    我發覺我都有畏高, 我行出去玻璃地板度一定唔敢向下望 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. D sushi 仲好平添,4人食左唔知幾多碟,總之好飽先$4XX, 系香港呢個價錢食唔到呢D質數
      我一路影一路手震震

      刪除
  5. 海膽我飛化呀....我鍾意一屐一屐咁送白飯食 ^^

    回覆刪除
  6. 日本周圍係猫猫,又受到尊重,係我地猫奴至愛到ge地方之一 =^.^=

    回覆刪除
    回覆
    1. 又糸,我見親D日本貓,多數都好亁淨

      刪除
  7. 俾我揀同你一樣,去Sky Tree睇夜景喇。

    回覆刪除
  8. HEA玩我至LIKE﹗鍾意咪多去幾次囉,何必趕喉趕命﹖
    納豆我未食過呀,聽講好難食,但食到納豆嘅至係真正日本人喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去上高地,我都好想去架,有機會跟你去旅行,學影相!

      刪除
  9. 係日本食嘢樣樣都好正!

    回覆刪除