網頁

2013年11月25日 星期一

東京輕井澤05-09Oct2013 - 2




第二天 06Oct2013  東京 淺草寺 輕井澤

        今程除左第一天要趕飛機,晨咁早起身之外,其餘全部都系歎慢板,不用早起,吃個輕型早餐(因是商務旅店,不會有大型buffet)先出發,雖然祇有咖啡、茶和果汁,麵包選擇也不多,但卻很新鮮,不知是不是home made



吃罷早餐,check out,寄存左行李,去今程第二個景點 - 淺草寺



       我諗呢樹好多人都去過,划艇也是三十年前跟鴨仔團來過,不過真的一點印象都無,可能當時系門口影張相就走左,一場黎到,都入去影番D紀錄片啦,典知.......個大燈籠,居然變左項貢樣樣



入廟要拜神,先淨手、淨心


裝香,
呢個點香器,可以手動調較火大細


添油


有人要求簽,自己入¥100



寺入面入好多銀杏樹,第一次見樹上熟的的白果




掃街是指定動作,豆腐雪糕,勝既!



甜蕃薯定竽頭,唔記得lu


之後返酒店拖行李去JR 站,車站有檔生果檔,天天有當造水果賣,十月份當造是這些梨,


買幾個路上吃



之之坐坐,去到輕井澤已經過午,一出車站,因輕井澤是個旅遊區,所以氣氛同緊張的東京完全唔同,本地遊客也多,






紅色屋頂是車站旁的大型outlet,可惜拖住行李,想行都唔得,於是先搵酒店,卸下行裝後再出來已是下午茶時侯,旅遊區,食肆林立,又是花多眼亂,最後決定食麵包,始於對麵包情有獨鐘:P


4個set



再黎甜品


        之後再返回車站information 搵單車店,因為旅遊書介紹,遊輕井澤最佳方式是跩單車,infromation姐姐攞張地圖出來,是是旦旦都圈左十間八間單車店,講多無謂,親自去睇最好,最後鎖定幾間,明天再說,跟住做咩好呢,間outlet 咁大間,梗系血拼去啦!

Heeee,剛開始,系咁二放少少血,都shop到人地差不多收舖,


有無人知呢個點用,試身時sales 姐姐俾,知就知系用來笠住個頭,但系成個咕唇袋咁唔知點用


求其搵間舖食個濶條麵,呢樹天氣涼涼地,食D熱野好C服,食完散步返酒店。




        為左hea 住遊,搵左雞精書介紹CYPRESS HOTEL,因淡季,up-grade 左間超大房,貪小便宜,所以Book 左兩晚,介紹下間酒店先

我諗我去咁多次日本,最大張床睇怕系呢間先有,兩張5呢呎床拍埋 = 10呎


又有小客廳,方便同行人吹水 ,


超過20呎的吧枱


最重要是有得泡湯,偷左酒店張相,可惜泡萍果湯要遲D先有


泡完湯,再吹下水,食下車站梨,周公急call,於是大家覆call去。






:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

28 則留言:

  1. 我嚟先1111111 ^^ 呀妹醒呀妹近呀妹無得頂 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩……10呎床, 一家8口都瞓倒, 你話outlet果度靚到呀, 真係吸啖氣個人都後生啲, 好正呀. 我呢啲崇東洋人士, 日本食玩買睇都唔會令人失望……

      刪除
    2. 係啦....今次你最近......今次你最醒....今次你最無得頂啦啦啦啦 :p

      刪除
    3. 阿妹叻叻!
      第日上晒岸,等埋春呢,我地一齊去日本自駕遊,好嗎?

      刪除
  2. 回覆
    1. 行outlet 一定大出血啦你.....開心c...有美食, shopping 仲有得踏單車邊玩邊看風景, 日本 ~我都好想去走一轉 ^^

      刪除
    2. 我約左阿妹架啦,第日我地一齊走一轉 ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 越睇你d 相, 越腳得自已係井底蛙

      刪除
    2. 蛙蛙一早有人做左啦XDDD
      唔怕,有我地一班姊妹系度,同你一齊去玩,做你盲公竹

      刪除
  4. D車站梨好正噃!禾上次去就孟食蘋果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本人做野認,他們對水果的研究真是無話可說,上面咁多種梨,有唔同既甜度、 爽度,都唔之幾想抬一箱返香港!

      刪除
  5. 自由行,他他條條,真開心!間酒店房好大,正~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 膽粗粗去左幾次自由行,依家已經唔鐘意跟鴨仔團去旅行

      刪除
  6. 张床同吧枱真係无得顶!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. he he,我習慣穩惡揚善,報喜不報憂 :P

      刪除
  8. 間酒店好得,少有咁闊落...^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 果時系淡季,up grade 左,差不多半價

      刪除
  9. 嘩d紅葉好紅a~我未去過輕井澤, 好似都好得下喎~
    10呎大床~打摔角都得~正

    回覆刪除
    回覆
    1. 去走一轉啦,好方便架乍
      咁大個女都系第一次瞓咁大張床

      刪除
  10. 臨近食 lunch 先到你 d 濶條麵, 流哂口水啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你以後小心D,睇清楚時間,飯前咪入黎,因為我至中意放食物相 XDD

      刪除
  11. 咁大張床...係日本真係少見喎
    有得血併,真係羨慕C人啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以360度轉身架
      血拼能E百病,heeeee

      刪除
  12. 可以用寶貴嘅血去併,收獲一定無得彈!

    回覆刪除
    回覆
    1. he he,我系普通C9,有得拼,一定唔會錯過。

      刪除