網頁

2014年5月20日 星期二

24小時


        Hi,  大家好,我叫妙妙,英文名叫Miu Miu, 阿媽話系名牌wor,我唔知咩叫名牌,淨系知道三四個月前,剛生完貓B無耐,就比前主人送到義工姐姐樹,琴日來到新家,阿媽仲話琴日系阿爸生日,如果check 唔到我幾時生日,出年就同阿爸一齊慶祝生日咁話wor。

::mm2292


隔離有間學校,唔豬我仲使使返學呢?::mm1581


唔豬典解,我個頭好痕,依家有阿媽幫我R,真系好C服

::mm820 


我有對綠色眼睛 


同條子衫,不過阿媽話我太瘦,要糟肥我

::mm961


但系會會變肥豬仔架 ::kk3202


Bill 哥哥系出面,佢好似唔系幾冬意我 ::kk3018


我依家暫時自己一間房,希望Bill 哥哥快D接受我就好啦


         

:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

59 則留言:

  1. E....典解我個留言冇左呢...
    呵呵恭喜你找到隻好貓陪bill bill,美短,百厭嗎?
    佢好可愛呢....我都想找隻貓陪夢夢,可惜我冇能力再養多隻::rr8008

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為佢系美短,但系義工話佢系英短,我唔識

      刪除
    2. 個樣,個紋似美短,不過美短同英短都有好多血統,而且外表差異可能好少.....

      呵呵我之前都懷疑我隻夢係咪英短,見佢的毛咁稀,而家睇落又真是英短

      刪除
    3. 據義工講,美短d 毛長d,英短臉部輪廓較明顯 ::mm1583

      刪除
  2. bill bill有咩反應?
    我隻夢好怕生保,之前我在想,要多隻的話,夢夢會唔會打新貓....::mm1581

    回覆刪除
    回覆
    1. Bill 暫時都未能接受妹妹,所以都系分開先,希望佢地可以快D接受對方啦,我有信心一定得:X

      刪除
    2. 我覺得你唔使擔心,貓世界有佢地的秩序,花點時間,一定可以融洽相處……加貓啦!

      刪除
    3. 咁阿bill幾歲? 我都想,我老公唔鐘意,而且原來佢對貓毛敏感::rr8062

      刪除
    4. 過两個月Bill Bill 就6歲啦,初初我話養貓, Bill 爸都反對架,Bill Bill 黎左之後,慢慢都接受左,後來我話加貓,佢又反對,我又日哦夜哦,最後佢都肯陪我去睇貓,探貓,最後還應義工要求,加固窗花,到琴日齊齊去接妙妙返黎,所以你都得架。💪

      刪除
    5. 啊...我唔敢哦我老公,我好鵪鶉::uu7081
      但是窗花真是極大問題了,而家我搬左新居,由於是租的,唔能夠鑽佢個窗,而又唔可以用鐵線拉住個窗,而家我都唔敢開窗::mm2414

      刪除
    6. 其實唔算系哦,系提點,系適當時機就講下咁乍::kk3023
      窗花問題更易解決,我也是用十蚊店的網,用索帶索實,義工要求很嚴,都pass ::oo2031

      刪除
    7. 冇得索呢,我那種窗個框冇地方索繩.....除非鑽孔::rr8066

      刪除
  3. 恭喜晒Bill媽,細女好靚女丫
    遲D一定同哥哥相親相愛^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵你有冇想要多隻呢::mm2065

      刪除
    2. 多謝契B媽,我都好有信心佢地可以相親相愛。
      契B媽已經加左隻細B啦!

      刪除
  4. 靚妙,歡迎你呀^^
    一於嘈肥佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 崩牙標E加點呀?睇開左D未?你地要表現得錫佢多過錫新貓佢先會無咁激動咖

      刪除
    2. 妙妙: 多謝彈EE,我會努力架啦!
      唉,Bill Bill 依家仲未睇得開,玩緊自閉ing, 不過都好過今朝,無發癲

      刪除
  5. 恭喜標媽一家,妙妙好可愛呀!好快同哥哥親親同變小肥豬喇!

    回覆刪除
  6. BILL:我以為同禾娶老婆,典知係多果妹,::kk3037  

    回覆刪除
    回覆
    1. Bill Bill 一早做左公公架啦,典娶老婆呀?

      刪除
    2. 公公都可以咸貓女架, 要教定靚女MIU MIU say ::ww6038

      刪除
  7. e+自己有个女,咁见到猫女咪唔洗再流鼻血啰!

    Miu Miu好靓女::oo2082

    回覆刪除
  8. 妙妙你好呀, 我係細妹ee呀~
    唔水擔心, 標少爺因為幾年都係單身, 所以有啲唔知點好囉, 你又靚貓品又好, 好快就可以KO標少爺錫哂妳架啦, 嗚殊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 妙妙: 阿妹ee你好,我會努力KO Bill 哥哥架啦,嗚殊~

      刪除
  9. 恭喜bill媽, 終於如願以償::cc4150
    妙妙點睇都係美短L-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 義工話,美短比較長毛和臉較英短扁少少 ::oo2028

      刪除
    2. 我都覺得妙妙係美短,義工唔一定啱,BILL媽你下次問下醫生....

      刪除
  10. 終於加咗貓,好戥妳開心,妙妙好靚呀,好快兩貓就相處融洽o架喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望Bill Bill快D接受就好,但目前還是困難重重 ::vv4002

      刪除
  11. 妙妙....恭喜你搵到個好碼頭.....以後日子無憂.....
    崩牙仔好易話為....
    恭喜晒Bill媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 妙妙:哈佬,娟EE!::cc9009
      Bill Bill:禾唔like 條女::ee5166
      些些!::__relax

      刪除
  12. miu miu 雖然瘦咗, 但都係靚女一名 ::kk3090
    miu miu ~ 你要快 d 適應新環境呀, 等你安頓好一切, 我哋呢班 EE 就嚟探你 ::ww6054

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗要適應果個系Bill Bill,個傻女天不怕,地不怕,咩陌生人都可以抱,可以luen ::ee5169

      刪除
  13. 恭喜晒標妙媽.....終於都接咗囡囡返屋企嘞::kk3107
    妙妙同哥哥貓一樣, 面珠 dum 都係漲卜卜架::kk3192 .......睇相真係瘦咗 d 呀, 標妙媽真係要努力糟肥 d 囡囡::kk3111

    回覆刪除
    回覆
    1. 整咗私家 lift::kk3107 .....不過icon 樣似乎細咗 d, 有無得大d 架 ?

      刪除
    2. E + Lift size 好 perfect::_1856

      刪除
    3. 特別鳴謝哥妹電梯工程公司,仲話終身保養天 ::mm1731 ::oo2053 ::ee5001 ::ww6002

      刪除
  14. 恭喜啊,多了一個靚女﹗咁Bill Bill 有伴咯,希望佢地相處到啦 ;-) 妙妙尐紋咁明顯,似美短多尐喎,拔,冇所謂啦,祝妙妙身體健康,肥肥白白﹗
    標媽要勤力鋪佢地尐相啦,等你 ;-)

    回覆刪除
    回覆
    1. he he,多謝,我會盡快糟肥妙妙架啦,放心啦!
      至於英短美短都無所謂,祇要佢身體健康,同Bill Bill可 以快快樂樂地相處,咁我就好開心架啦。

      刪除
  15. 妙妙好靚女呀! 幾多歲呀?
    生完貓B就唔要, 好無陰公啊...

    回覆刪除
    回覆
    1. 義工話佢兩歲至兩歲半左右,個breeder話佢唔再做,上星期日忽然送左6隻貓俾義工,我原本約好星期三才去接妙妙的,所以妙妙要迫遷,提早來我樹。妙妙是年頭已經被送到義工樹。

      刪除
    2. 多幾個呢啲breeder就C伙::rr8095

      刪除
  16. 樣子乖巧又靚女,應該好快冧掂喪Bill ::kk3187

    回覆刪除
  17. 恭喜你家添丁啊~ miu miu好靚呀, bill bill接受到妹妹未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,依家無fee咁多,不過都有fee

      刪除