網頁

2014年5月8日 星期四

樹頭菜


         

         每年春天,都會見到這種花開,花期10天8天,復活節假期,在家中的窗望落街,成條黃花路,又踫岩在fb有貓友提起,於是拎埋相機落街影 


原來這花叫樹頭菜,中文叫魚但英文卻叫蜘蛛 ,但系點睇兩樣都唔似呀 


剛開花,地上花瓣不多,不過就算再過幾天,也不會像櫻花咁鋪滿一地

算不算見頃 ? 



也是一球一球的


成個繡球花咁,好靚


屋苑樓下有個成哥公園(聽講是成哥起,納稅人負責日後維修),第一次入去


牆外牆內


小橋流水


一池錦鯉,諗起錦鯉矇天 


公園很清淨



見無人,爬上石壆影 (支鏡無得鬆,唯有自己鬆



                                             影影下,有個阿豬媽食蕉走來........                                                                  



                                                                       叫我小心D  



這花有一種很俗的香味





影到頂唔字陣味 ,閃 ! 




        其實香港有好多好靚的花樹,但可能我地日見夜見,無咩感覺,加上我地好似無咩城市建設計劃,D花花草草亂咁種,最攪笑是在繁忙的天橋邊種樹,又或者每棵樹之間留不夠地方生長,再加上無人修剪(有時又亂咁剪),時間一長,D樹長得畸畸型型,有時真是好羨慕D日本人,幾百年的櫻花紅葉,照顧得美美的。

        划艇有個想法,每年過年之後,都有大量的桃花、盆桔俾人掉出街,如果有個地方,e.g.郊野公園,可以收留佢地,我諗十年八年......或者幾十年之後,香港有個桃花林,或者桔林也不錯。 




:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

31 則留言:

  1. 果然就係一個美麗的花園!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 花王顯神功,everybody起程遊花園喇喂^^

      刪除
    2. 個花園唔錯架,得間過黎行下(^ω^)

      刪除
  3. 我家附近有一棵大大大的樹頭菜, 好搶眼

    回覆刪除
    回覆
    1. 這樹頭菜,一年4季都唔同景,幾靚架。

      刪除
  4. 好明显,多情标嘅妈妈係位惜花人……唔知佢嘅多情仔有冇学到佢妈妈呢::kk3113

    回覆刪除
  5. 影得好靚丫,不過有幾張睇唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下refresh,或者退出再入得得?我自己睇就無問題

      刪除
  6. 呢隻花都幾靚喎,個公園好靚呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得都幾嘥,週末都無人行

      刪除
    2. 其實我覺得都幾嘥,週末都無人行

      刪除
  7. 其實 HK 都有好多好靚 ge 花, 只係 HK 人喺 HK ge 生活太過匆忙, 無時間慢慢去欣賞 :-B

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人,都好誇下,有一棵紅葉就會成棚人圍住影,成街都系果D就無人吼 ::ee5093

      刪除
  8. 睇你d 花相就發現你身處ge 地方好寧靜空曠.....你睇少車少人.....你一定住得好舒服定啦::kk3107

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下地方空氣系好dd,得閒多d入黎坐下,請你飲啖茶,食個包 ::oo2159

      刪除
  9. 喪標媽你整個人都散發著閒情逸緻的氣息::vv4041
    樹頭菜, 唔講都唔識::mm2058 我係no識花之人::mm1630

    回覆刪除
    回覆
    1. 過埋今年,仲閒,到時真系閒過立秋 ::mm2174
      我都系知少少扮代表年乍

      刪除
  10. 香港春季每個月都有各種花開,今年種種都開得燦爛,四月,台灣相思的花也開到嘭嘭聲,一路黃金﹗;DDD
    其實政府肯做規劃的話,一定可以創造唔少“花路”.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有一種羊碲甲,也開得好靚,天天放工回家的路上,有一段路仔,有櫻花隧道feel架!可惜坐在巴士上,幾秒鐘就過,想影都影唔切。

      刪除
  11. 一個咁靚ge公園,應該有人晨運卦 ::mm2059

    回覆刪除
  12. D花好靚好靚。其實講得啱,根本就唔使周圍去,香港己經好多野可以發掘!

    回覆刪除
  13. 你地點加果D公仔頭係度俾人COPY既?

    回覆刪除
  14. 我見過呢種植物, 但宜家先知佢芳名, 多謝你為我地介紹呢~~~ :x

    回覆刪除