網頁

2014年8月15日 星期五

苦瓜茶(圖片令人不安,慎入)




        夏天瓜、豆當造,想起家裡的多年的自製苦瓜茶剛剛飲晒,這天在街市見到新鮮運到,便買了回來,請Bill婆婆示範,並記錄在案。

        按Bill婆婆的份量,大概3斤苦瓜,1斤茶葉,份量是大概,多少自己執生,原則上甚麼品種苦瓜都可以,今次用雷公鑿,貪佢味度較甘(喜歡苦瓜的人是這樣說的),至於茶葉也是甚麼茶葉都可以,總之Bill婆婆話越舊越涼。

苦瓜買回來,切開去核、洗淨


吹乾之後再切薄片


加茶葉,撈勻後擒蓋焗


          之後每天都要翻動,翻動時用少少陰力,揀下d瓜,加速溶解,慢慢會見到有氣泡出現,而且手觸感是微微溫暖,這都是混合物發酵現象,


連續發酵約一星期(需視乎天氣,溫度、 濕度)至苦瓜完全溶解,即肉眼看不到瓜


          用手摵大概以下份量,搓長條型,其實搓成咩型狀無所謂的,長條型是想中間心快乾,今次可能用了綠茶原故,所以顏色有點啡,系核凸 D.....


之後可以拎去曬


曬乾之後因氧化就會變黑,而且失去水份亦會變輕。


    曬完還有一個工序,就是用透氣紗袋(以前Bill婆婆是用紗布DIY車個袋,現代人唔識車野亦無需學,10蚊4個煲魚湯袋算啦)掛起再吹乾,因為要確保茶葉完全乾透才耐放,用紗布袋是防蚊釘蟲咬,記得小時侯無雪櫃年代是放入大鐵罐保存,越舊越好。





        這苦瓜茶是小時侯的涼茶,飲時 才泵 碎用滾水如茶般沖泡即可,味道甘甘地似盒仔茶,熱氣、小便不暢(痾屹尿)、小便赤痛、有清熱解毒之效,很好用的,小時侯怕苦不喜歡飲,長大後出來做事才開始吃涼瓜,Bill婆婆已多年無做,存貨已清,今次情商客串及時雨,時間剛剛好。





:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

31 則留言:

  1. 昆人丫....標妙屎嚟::vv4087

    回覆刪除
  2. 哈哈,咁都俾你后到,儲左好耐架啦!( ^(エ)^ )

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 又真係几核突::kk3100
      苦瓜我都钟意食嘅,但呢个苦瓜茶我都係唔整啦,要清热解毒,菊花金银花冲水饮会好味d::kk3111

      刪除
    2. 哈哈,個look 又真系唔系人人接受到:D

      刪除
  4. 回覆
    1. 我一路整,一路覺得好似幫貓搞衛生 = =|||

      刪除
  5. 標妙有矛以為出自牠們, 努力扒吖扒::kk3034

    回覆刪除
    回覆
    1. 矛,案發現場全程在Bill 婆婆家,巧安全的( ^_- )

      刪除
  6. 哈哈哈哈 ))))小雲果串... ::oo2051

    回覆刪除
  7. 第一次知道有啲咁嘅嘢,
    標婆婆手藝可列入非文質文化遺產呀 ^^ 核咩凸jack, 我從來唔覺貓c核凸, 見到先開心, 暢通無阻呀佢地 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我話俾Bill 婆婆聽, 開心到佢笑茄茄 ( ^(エ)^ )
      我等奴才變態架,成日攞d貓C研究一餐,研究完先咪咪咀咁冲厠所(^_-)

      刪除
  8. 我以前都唔食苦瓜o架,依家好鍾意食,就算好苦都鍾意食::mm2185

    回覆刪除
    回覆
    1. 細佬哥時我都唔食架,出左黎做野先,同人食飯唔好意思唔食,食食下又越食越中意

      刪除
  9. 發酵期間仲要用手搞 & 鍊吓 d 瓜?? 我隻手伸唔到落去............點鍊::ww6006

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要系個味道,成煲野都系苦瓜味同茶葉味,所以無所謂
      我無戴手套架大舊:p

      刪除
    2. 帶手套都伸唔落喎::uu7081

      刪除
  10. 實在令人不安 :7

    發酵時就似爛泥....
    曬乾後是bill屎.....=))

    回覆刪除
    回覆
    1. 冲既時候唔似架,好似盒仔茶架乍

      刪除
  11. 哎呀,似唔似bill bill同miu miu D....:p

    回覆刪除
  12. 好勁a::oo2003
    但內容真係容易令人不安~尤其係我地d貓奴~好難令我地唔聯想起主人既......::mm2058

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,聯想唔緊要,不會不安就得 ::mm2065

      刪除
  13. 呢D老野真係寶尼架::_2172

    回覆刪除