網頁

2014年8月7日 星期四

呷醋王子



我承認,自從Miu Miu 來了之後,成為左家庭焦點,對Bill Bill的重視度,被攤分了


          記得兩個月前端午節半夜,Bill Bill 忽然發癲團團轉,口吐白沫,嚇醒我們,以為當時在囚的Miu Miu   prison break,兩個打起上來,急急走去尾房,見傻Miu好夢正濃,再走回自己房,Bill Bill團團轉已停,但見他跛跛下咁走路,原來後腿甩了一指甲,到現在也搞不清是甩甲痛楚令他團團轉,還是團團轉時撞到甩甲。(這已是兩個幾月前既事,現在Bill Bill已經好番晒了)

隔天帶Bill Bill 睇醫生,掛號時,

姑娘問:咩名?
我答:妙妙
姑娘問:仔定女
我答: 女

明明帶Bill Bill睇醫生,典解會咁既呢?




Bill Bill:哼!Bill媽,你話,你心目中系咪祇有Miu Miu? 



Bill媽:Bill仔,你誤會啦,你系阿媽心目中既地位,系唔會改變架!


Bill Bill:哼 ! 禾唔信,你幾耐無出過禾既卜,你講!


Bill媽:又好似系喎,得得得,唔好嬲,即刻出番篇

Bill Bill:算你啦,影得我靚仔d呀!






         Miu Miu來了快三個月,Bill Bill這老大哥對Miu Miu 的態度還是很不友善,觀察下來,這大佬的心態,似乎是妒忌心很重,他覺得整個家是他的地盤,地盤內的所有東西都是他的,包括我們兩老,如果我們和Miu Miu稍為有點親近的動作,他都會無名火起,一點也不可以分享

例如:


每次當我在廚房準備放飯時,為食的Miu Miu總會不停在腳邊大聲催速,看得Bill Bill牙癢癢,見我驅趕不時跳上來的Miu Miu時會施加橫手,先fee後打,搞到Miu Miu鬼練咁聲;


每次外出帶回來的東西,Inspector Bill一個大搜查就可以,現今多了一個inspector Miu就不可以,Miu家來聞一下就施以老拳,或fee走Miu為也止,仿忽說:這是禾的,關你貓事!


如果我們兩老 + Miu Miu,不論在房或在廳,醋王子例必走來發威,嘶吼一輪,宣示主權一番,務必趕走Miu Miu



唉,醋王子 一直都不接受Miu Miu,難道是Bill Miu 八字相沖  

還是尚需要點時間  


























:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

33 則留言:

  1. 哎唷,咁耐仲fee...不過bill一個佔左你地的愛咁耐~~~都要花長D時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 又系,阿Bill 獨霸左我地6年咁耐,希望佢地唔使用6個月時間啦

      刪除
  2. 咁似我件方包嘅::kk3173 , 方包入屋8年啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你件方包入屋遲過細B姐,都系醋王子?

      刪除
    2. 係, 細b3歲到, 方包入屋反客為主::kk3206

      刪除
  3. 俾多d耐性啦,标妙妈…一定会有揽头揽颈嘅一日!

    回覆刪除
  4. 果時,毛毛入屋,肥豆嬲到一星期唔飲唔食!

    回覆刪除
  5. 真係攪唔掂咪送妙俾我波當妾囉::vv4087

    回覆刪除
  6. 貓夾貓緣, 可能假以時日大爺有了安全感,自會明白. 我家慶幸雞蛋仔很能接納安信兄弟, 但自從有了細佬,雞蛋仔忽然老成持重,卻是我不太願意見到的, 寧願牠呷多點醋啊,現在的牠, 有點遺世而獨立, 貓性很強.

    回覆刪除
    回覆
    1. 寧願牠呷多點醋? 不要,我怕有血光之災 ::oo2042

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 哎呀!咁樣唔得架,要一時同貓先得架

    回覆刪除
    回覆
    1. 盡量啦,主觀願望系可以兩貓一齊攬攬錫錫架::rr8064

      刪除
  9. 明明帶Bill Bill睇醫生 ... 抵妳俾喪Bill鬧 ::kk3129
    又好難怪Bill仔呷醋ge,佢霸咗您地咁多年 ... 俾d時間佢地磨合la ::vv4046

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家唔荒唔磨,日日要鎮壓先得呀!::uu7167

      刪除
  10. 之前Deki都教過我,做每樣嘢都要舊貓為先,唔係舊貓會唔啱新貓o架

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,每朝起身、次次外出返屋企,都要摸左Bill Bill先架,放飯都系俾佢先,祇不過Miu Miu唔識接門,又唔識淨系食自己兜飯,系都要食哥哥個兜::rr8011

      刪除
  11. 你又係嘅, 明明帶 bill bill 去睇醫生, 你都可以講咗 miu miu, 要叫bill bill 噬多你一啖先得:))
    bill 爺獨享你哋嘅愛咁耐, 係難接受 d 架喇, 希望時間耐d, bill bill 會俾 miu miu 溶化啦::kk3111

    回覆刪除
    回覆
    1. 果時Miu Miu黎左無耐,未做手術掛著叫,又無咩胃口食野,滿腦子都系Miu Miu,連Bill爸都話我偏心 ::ee5104
      希望Miu可以溶到Bill啦::vv4054

      刪除
  12. 其實BILL BILL 張佢 ge 不滿發洩出來,好過佢唔出聲唔食嘢, 屈埋係心度, 呢種我仲驚呀......標標見妙妙無規矩, 你又話佢唔掂, 咪好man 咁抂挺身而出, 幫你教訓吓佢囉.........妙妙呢個傻妹妹成個bb 咁, 乜都唔識驚, 你俾d 時間佢地磨合吓, 應該ok ge::ww6021

    回覆刪除
    回覆
    1. Bill Bill成日蝦蝦霸霸,Miu Miu都怕左佢,變左有時Bill想撩阿妹玩,Miu Miu都嫌佢煩,fee番佢轉頭 ::rr8065
      仲有,我成日都同Bill Bill講,阿妹系我故訓,唔系你!::kk3050

      刪除
  13. 打爛個醋罈哈哈......醋味真係好勁呀!

    回覆刪除
  14. 貓革命尚未成功
    貓爸媽仍須努力
    不過妙妙好脾氣
    一隻手掌拍唔響
    我個心都成日諗
    標爺你唔攰嘅咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 系囉,Bill Bill 你唔攰架咩?
      妙妙又系,都未打落去,已經鬼殺咁嘈

      刪除
  15. "姑娘問:咩名?
    我答:妙妙
    姑娘問:仔定女
    我答: 女"

    阿媽又真係錯得幾.....::vv4033

    回覆刪除
  16. ::uu7051 ...真係估唔到崩牙仔可以咁 fee 咁耐

    回覆刪除