網頁

2014年7月31日 星期四

Bill婆婆的醬瓜


今次系Bill婆婆整

夏天有種瓜叫白瓜,唔知大家有無聽過,形狀同青瓜一樣,但皮是白色,細心看有青色幼紋,但皮比青瓜幼嫩,可連皮吃,所以做的時侯不用去皮,做法同醃芥菜差不多。

買回來,開邊、去核、洗淨、切條、吹乾


加鹽拿拿佢


用重物壓一晚出水,第二天就可以按過人喜好調味整色水,




今次Bill婆婆用左蒜頭同辣椒


一兩日就食得



醃出來的效果是脆脆的,很香蒜味,送粥一流。

以前Bill婆婆年年都整很多這樣的家鄉野,近年體能問題,被勸停做了很多,今次靜雞雞去買了瓜回來才被發現,既然瓜已成醬,趕緊做下記錄。



應卡B同大舊媽要求,今日專程去街市影白瓜相,Bill 婆婆還說白瓜當造約40天,過了農曆7月就要等明年了。


手機裡還有一張蒜蓉炒白瓜,個人覺得清炒也好味











:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

37 則留言:

  1. 回覆
    1. 標媽, 下次影幅未切的白瓜, 等我睇下乜樣

      刪除
    2. 卡b。。。遲10分鐘至入嚟嘛。。。4仔先啱你架( ̄∇ ̄)

      刪除
    3. ::mm1580 ::mm1580 ::mm1580 我一放假即刻所向無敵
      大舊媽, 你在何處::mm818

      刪除
    4. 唔可以成日都我1晒架…有时要让下俾人::mm2218

      刪除
    5. 标妈…我都要睇瓜嘅真身!

      刪除
    6. 今日派左Bill爸去街市::mm2256 ,唔知會會俾人鬧 ::mm2065

      刪除
    7. 網上搵囉, 應該有呢 d 相嘅, 好過標爸去冒險吖:))

      刪除
    8. thank you very much::mm1731 ::mm1731
      希望bill爸冇俾事頭婆鬧::kk3100

      刪除
    9. 呢樣嘢男人比女人面皮薄

      刪除
  2. 回覆
    1. 白瓜我識,仲食過添,不過係蒜蓉炒嘅。。。我 mother淨係整過醃蘿蔔,芥菜,係當零食吃嘅,醃白瓜餸粥就未試過,不過望落好掂(≧3≦)

      刪除
    2. 漬物做零食?好咸過喎l

      刪除
    3. d蘿蔔同芥菜就咁用白醋醃架咋

      刪除
    4. 唔記得白醋有冇落糖添(^_^;)

      刪除
    5. 梗系有啦,唔落糖,得個酸字架

      刪除
  3. 係la,我都想見下白瓜ge真身 ;p

    回覆刪除
  4. 有D似青瓜咁喎,有蒜頭仲有辣椒tim,一定好惹味

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樽醃左一日,我打開聞下,真系好香。

      刪除
  5. my mom does the same thing
    but she uses cucumber

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實醃製品的原理差不多,我諗好多蔬菜都可以做

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實醃製品的原理差不多,我諗好多蔬菜都可以做

      刪除
  7. 白瓜我識, 魚媽多數要嚟炒肉片 :D
    但我屋企從來冇整過呢 d 醃菜, 呢個醬瓜唔餸粥, 要嚟餸飯得唔得? 我屋企個個都飯桶=)) , 好少食粥

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地多數炒蝦仁,琴晚岩岩炒左,清清地炒蒜蓉

      刪除
  8. 好味﹗=P~ 抽起條筋添 :D

    回覆刪除
  9. 一.二日就有得食, 真係快靚正喎~

    回覆刪除