網頁

2014年7月21日 星期一

快閃關西行2014-1

     


          自從舊年去完輕井澤之後,我和家姐都有同感,就是要組個女人雪拼團,飛走d男人,話咁快又過左大半年,日本每年兩次的大減價又來了,原本看見有平價機票,手痕痕走去定位,不定由自可,一定......平的當然無位啦,但戚起左條根又收唔番,於是幾個女人,鴨來鴨往幾個回合,忍痛買左個貴價package,3晚酒店+來回機票,$ 6,0XX

出發.... 


今次又租wifi 蛋,除左d電用唔夠一日,要帶多個尿袋出街之外,真系好方便,多人用更抵


貴package的其中一個好處,就是酒店地點超方便,地鐵上蓋,全被Mall包圍


記得上次(2012年)也住過這間酒店,感覺很殘舊,今次又唔覺,可能最近番新過,


唯一不好就是那張加床,話是3人房,其實是梳化床,成間房與另一間雙人房的size完全一樣,有點呃稱 


廁所也轉了光亮的色調


最 like 免費capsule 咖啡


早機去,land + check in 後已黃昏,輕輕放少少雪先醫肚


眾人目標是燒燒燒,行行下,入左法善寺橫丁,

這貓咪進入忘我境界,四圍有三、四部手機對住都自顧自沖涼 


本來在日本找一間燒燒店很簡單,但要找一間不吸煙,又不吃牛的卻也不容易,不過最後也給我們找到一間祇燒豚肉的店

胡亂指劃一輪,很快便上菜了,先來清涼豆腐前菜


跟住就是肉


再肉


還是肉


這樣吃,心理上無咁熱氣


好似都有名人來幫襯


燒完仲有時間行下心齋橋,聽說這個固力果logo 是第五代了,過了7月會有新的代替


往往被忽略的橋的另一邊,,


橋中間見到有個女人和她的貓,有途人停下來和她傾計,不懂日文唔知做咩,似在慕捐似的


日本商埸除了食肆,晚上7、8 點已關得七七八八,行過見這間旅遊書介紹的雪條店,對燒完一身熱辣辣的我們,當然不會放過啦



cheers!



返到酒店,仲有這個名氣甜品做霄夜


明天還要行鹿仔公園,還是早點睡啊!


:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

28 則留言:

  1. 見到流口水, 但自己豬自己樹, 腸胃差, 很多野望下就算

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就系衰為食,所以呢世都減唔到肥::mm2218

      刪除
  2. 每几个月去一次旅行,好写意呀::mm818

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家去得好辛苦架,Bill 爸呢次無得去 ::_364

      刪除
  3. 好掛住日本呀!真係會去上癮呢!

    回覆刪除
  4. ::ww6060 .....d燒豬睇到我流口水....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度祇系一部份,仲有好多... ::mm961

      刪除
  5. 你拋夫棄子, 自己去happy ::_344

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪拼呢家野,唔岩難忍,又唔岩小朋友....架嘛::ee5134

      刪除
  6. 日本去極都唔夠::kk3023 關西我去左好多次, 只係食都好滿足而且夜左道頓堀都叫做有d野行唔會8, 9點就靜鷹鷹~::_2157

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間太短,都無去京都,下次會揀櫻花紅葉既日子去 ::vv4040

      刪除
  7. 原來拋夫棄子女去咗日本自由痕.......日本網燒我都好 like架, 仲俾你搵到間無牛肉ge, 有機會去都要問你攞地址

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪拼呢家野,唔岩難忍,又唔岩小朋友....架嘛::ee5134
      有機會.....你請我搭::mm1496 我帶你去::mm1496

      刪除
  8. 日本真係去極都唔厭,街道乾淨又整齊,我最鍾意"捐”入d街仔睇佢地d屋仔...
    一定唔少得去睇貓貓 ::vv4040

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同Lu媽都幾岩key,我又系中意捐窿捐罅睇屋仔&貓貓 ::ee5169

      刪除
  9. 原來去咗關西, 寫意人生.........拔........要拋夫棄子女::mm1491

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的大前提是去雪拼,都話唔岩難忍同小貧友,Bill 爸話佢廢事同我癲咁話wor [-(

      刪除