網頁

2014年7月22日 星期二

快閃關西行2014-2




             原本今程真系諗住齋雪拼、食下野,邊度都唔去,所以無咩做功課,但有團友話上次無行鹿仔公園,今次想補飛wor,咁.....系無人反對之下 ,咪去lor,吃個簡便早餐便出發





         奈良公園,卅幾年前跟團去過,但系咩回憶都無,也有睇過玉本宏套鹿男,祇記得佢變左個鹿頭人身,成日見到有鹿系泊系car park度,其他劇情又系無咩印象,可能人老了,個黑的士滿左,咩都唔記得,(呢個就系我次次去完旅行都盡量寫卜記低既原因 ,日後回憶,意義重大啊!)

今次咩pass都無買,這個唯一行程,沒有花時間去研究買咩扒士,直接坐近鐵就去了,一頭一尾,總站坐到總站就是。


看地圖,公園內有幾間寺廟,都是世界遺產甚麼的,唔爭在,行埋

第一間,興福寺,看來香火頂鼎盛


可惜......時間不對,維修中



正當要離開之際,開始發現鹿仔


越行越多


後來發現,原來鹿仔好聰明, 專門聚集在售賣鹿餅的檔攤前,但佢地祇會追遊客討餅吃,檔攤擺賣的鹿餅,卻不會去搶或偷。


靚仔鹿哥哥話 :我地受過專業訓練,好有教養架!


離開興福寺,順住路行去春日大社,沿途也是公園內,見有人在寫生


好悠閒啊


雖然天氣熱,不過樹林裡好像很清涼,一路行,又有鹿仔family在左右穿梳,比起去野外睇猛獸,氣氛好似祥和好多


仲有警告牌,叫遊客唔好嚇親D原居民。


行左大半粒鐘,到啦!


入廟拜神,先洗手淨心


呢個鹿哥哥,唔通天氣太熱,想飲凍野 ,還是要雪下個頭冷靜下?


這裡的神社建築,屋頂是用周圍的檜樹皮做,參拜善信可以用¥1000買一扎檜樹皮,積少成多,集合起來就可以修輯屋頂。




儀式進行中


春日大社另外一個出名的東西就是這些燈,應該是善信還神or 祈福的


有新有舊


到處掛滿




不知何故,有些地方很隱敝,但燈卻是點著的


增添神祕感


廣東話真抵C,睇見就想笑,對不起,不恭了 


園中有棵好似叫紫藤的老樹,打住霧氣,還煞有介事地棟個牌介紹,看不懂,想必是很有名氣




繞了一個圈,走馬看花,出口有棵倒下來的樹,見有人棟個腳架在影相,當然也不能執輸



再繼續,下一站,東大寺,唔做記錄,真系唔會記得


寺前照例有賣記念品攤檔,攤檔旁邊放了幾盤給鹿仔飲的專用水,盤裡盤外有鹿仔logo的啊,其他動物不能飲用!


遊客真多


要排很長的隊才能進入,烈日當空,團友們都投降了 


反正也過了中午,撇!

撇之前見到.....還是吃個巨峰提子味的雪糕消消暑好 


不喜歡巨峰味 ? 唔緊要仲有大把口味選擇


返回奈良車站覓食,一至決定食炸豬排,方C唔夠熱氣
open kitchen,清清楚楚睇到師傳流水作業,無花無假

 

即叫即炸,外脆內多汁,一字記之曰 :香


配合即磨新鮮芝麻 + 無限添加爽口山翠絲,


         食飽撩住牙坐車返大阪,系呢個時侯,又有人話上次未去過天王寺,咁.....又無人反對下,又去補飛lor,不過大家唔好唔會,天王寺區真系有個四天王寺架,但系我地去果個系天王寺既shopping mall 乍,話咁快,行都腳跛,又雪流成河....

真正返到酒店區,已到晚飯時侯,搵左間魚生飯店,捐左入去

原來日本人夏天也愛吃泡飯的,這店也有供應泡飯,端上來時和一般木筒魚生飯無咩分別,就是多了一瓶暖水壺,壺內是熱湯,


吃的時侯,把飯盛入碗中,泡上上湯


加上小碟的配料,有醬漬菜、蔥粒和一些小小像炸麵粉粒粒,


蔥香、麵粉粒粒香,加上今天體力消耗太大,唔使三兩撥,成筒飯唔使十分鐘便KO了。

返酒店食埋飯後果  - 青森蘋果

事後發現無相







:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

32 則留言:

  1. 回覆
    1. 妳仲敢揼…唔怕连针仔都俾妳揼成灰咩::kk3129

      刪除
    2. ::ww6066 黛蓮妹你咪成日同咸十私鴨::ww6066

      刪除
    3. 又另一咸............黛蓮::mm2218

      刪除
    4. ::kk3045 ....大舊媽....要洗下腦

      刪除
    5. 大舊媽,典解你會變成咁 ::_381 1

      刪除
    6. 乜妳哋咁架…我都係为啰罗好之嘛……女仔人家咁揼法係唔多雅观嘛::kk3050

      刪除
  2. D 鹿好靚, D 食物仲靚 ~ 水蜜桃, 魚生好正, 不過太多飯喇....係我就走咁 D 飯留肚食其他嘢::ww6021

    回覆刪除
    回覆
    1. ::vv4034 阿囉,你偷睇,我都未出,典解你睇到水蜜桃?

      刪除
    2. 你之前明明係請我地食水蜜桃架.......我話梗係你記錯果日其實係食青森蘋果想換圖啦::mm2065

      刪除
  3. 人鹿和睦相处…很和谐
    有教养的鹿::oo2082

    回覆刪除
    回覆
    1. 真系好神奇,公園內賣鹿餅的檔口很多,而且隨處放,無遮無掩,但系d鹿仔真系唔會偷食 ::mm1630

      刪除
  4. 梅花鹿~ 鹿哥哥 ~ 超鍾意呀::mm2256 公園四圍行, 自由自在::mm2185
    嫌命長::mm1542

    回覆刪除
    回覆
    1. 標妙媽你寫遊記真係好有心機呀::kk3107 又係果句, 睇完直頭可以當去咗::vv4038

      刪除
    2. 如果d鹿ssssssss 响祖國咁行法, 一早屍骨無存::uu7051

      刪除
    3. d鹿哥哥,老真系好英架,攪到我都要摷番套鹿男出黎徉番煲先得,雖然唔系好鐘意千秋王子 ::kk3163
      呢媽,如果系祖國,D鹿仔就算唔C,d鹿角肯定俾人具鋸晒 ::ee5042

      刪除
  5. 標媽, 我極少寫遊記, 其一原因我冇乜影相

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你下去旅痕時,影多d啦,睇番d相,好回味架 ::oo2091

      刪除
  6. 個度D鹿都幾大隻下喎
    妳同bill爸去左旅行,邊個照顧Bill Bill ar?

    回覆刪除
    回覆
    1. bill 爸冇去...
      下次bill 爸, 媽去旅行, bill 同妙會去花旗渡假::mm1496

      刪除
    2. 呢媽幫我答左 ::_364
      大隻果d,應該系公,也有鹿BB,好Q的

      刪除
    3. 呢媽,咁如果我去花旗旅行,你過黎凑佢地?

      刪除
  7. 回覆
    1. 溫馨提示,餵鹿要小心,d鹿好為食,而且佢地大蝦細,大隻果d會霸頭位,同貓貓一樣,我諗你有餵過街貓一定知。::kk3049

      刪除
  8. 我覺得 d 鹿應該好有靈性, 人 & 鹿可以和平共處, 真係好=D>
    我突然諗起 HK 金山郊野公園入面 d 馬騮, 如果佢哋好似 d 鹿咁乖就好喇:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 金山郊野公園果d馬騮,好狼C,會打劫人架 ::rr8011

      刪除
  9. 我上次去奈良落住雨好掃興呀...你地有冇餵鹿仔呀? 同埋唔知係咪冬天會將鹿角切左去做補品呢...我冬天去D鹿冇角又冇梅花點架...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見佢地大把遊客餵,我都系影相算啦 ::kk3014
      我諗有角果d 系鹿男,無角果d系鹿女 &鹿BB ,可能你見到系成班鹿C9 呀 ::kk3206

      刪除
    2. 佢地雖然有咬我件衫同強搶我張地圖黎食...但係佢地真係好可愛
      有D係明顯見到被人脫角或剛剛生出黎架~

      刪除
    3. 咁我祇系見到有d細鹿仔,d角系好似嵅岩岩生出黎咁樣,被人脫角咁恐怖?。::ww6058

      刪除
  10. 我去奈良時,都有摸鹿,有嘢食就俾摸,見我手上冇哂貨就走頭 = = 拔池, 佢地真係好可愛 ::oo2012

    回覆刪除
    回覆
    1. 你敢摸? 我唔敢呀,雖然佣明知佢地唔會咬人,但系見佢地咁大隻,有d驚驚,同埋佢地哄人o羅野食好大力架,小朋友會推跌架::oo2067

      刪除