網頁

2014年7月24日 星期四

快閃關西行2014-3




今日行程祇得一個,就系雪雪雪拼

團友做的功課,主攻一間在梅田,去年第一季才開的

很好行,可能那天是星期一,無咩人,南北館,行透透  

這裡將我帶去的現金,全部吸盡,最後要問人借生果金買生果,雪拼時間,無暇亦無手影相,行到肚子發出聲音,見地下有間好靚好優雅的cafe,


裡面的麵包糕餅,靚到不得了,可惜人家不準拍照,中午時份大排長龍,想幫襯都唔得 


唯有去food court 望下,點知分佈各層都有,最後揀了這間半自助的buffet,


剛坐下時無咩人,但退快便坐滿滿


麵包、沙律菜、飲品是無限添加,大家不要笑划艇這個土包子,d麵包真系好好好好好味!


主菜有4,5款可選,有三文魚


呢個唔記得系咩


我當然揀海鮮


花茶也很多款,唔好意思出去bar 木台 影


才百鬆d港幣,淨系食包都抵。



飯後繼續在附近的搏殺,殺到晚飯時份,連C9買 食送的超市也不放過.......買手信嘛 

見到有旅遊書介紹的限定百X滋,居然售罄 


這些甜品也太靚了吧


最後大家一揪二 lung,開開心心咁返回難波,放低戰利品才放飯

今次有團友未食過大阪名物 - 大阪燒,剛好酒店樓下就有一間,於是又燒燒燒

有侍應姐姐出手,我地橋埋雙手,等食

先來兩個set 墮


撈勻就倒落去煎


煎好加埋d醬汁即成


單尾來個炒麵,中間仲有野,不 余叔了


又飽飽啦,返酒店一邊檢視戰利品,一邊品嘗當造水果

昨天的蘋果給比下去了


又香又甜又水 


和這些布甸


罪過罪過



:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

27 則留言:

  1. 回覆
    1. 日本人整ge包裝好靚,唔食,齋睇都引C人 ::kk3049

      刪除
    2. 有同感,尤其是那些甜品,靚到呢,但是甜到不得了,實在頂唔住 ::kk3114

      刪除
  2. 去旅行我最鍾意食食食。。。佰幾蚊嘅半自助buffet 一 d 都唔貴,好味又抵食,仲有又甜又多汁嘅蜜桃,布甸。。。睇到我流晒口水,日本真係可以去極都唔厭

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 日本平好多,這些約$30 一個。
      我是勁like桃,以前D北京桃也很好,但現在連北京同事也說不成了,放一星期也不變軟,也不香,好奇怪,肯定是基因改造 ::kk3206

      刪除
  4. d甜品真係好::oo2082
    shop成日,妳究竟买咗d乜呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買左........5衫、1鞋、1銀包、2貓水兜、1枝貓棒、6 leggings(有4對是order)2箱桃、2箱jelly仔......&大量零食手信
      未計同事order 的衫褲,那些衫褲是牌子貨,現在打折好抵。::mm1582

      刪除
  5. 個桃太太太太太太太太太太太靚.....食落一定好正......
    碟意粉我起碼食3 碟::uu7060

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔豬系咪日本仔d 麵粉靚d,我反而中意d包 ::_364

      刪除
  6. 雪足一日, 有冇行到腳都跛埋:P
    百零蚊一個半自助餐, 抵吖, d 包包有冇你自家製嗰 d 咁好食先::_1557
    去旅行梗係要玩盡食盡啦, 放肆少少冇所謂啦, >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地 支力到一見到d 木凳 狀物,就會挨埋去 ::rr8095
      d 包梗系好食過我整果d啦,又鬆又軟又香,自己整果d ,無添加同用手搓,始終系硬d架。::oo2028

      刪除
  7. 日本 ~ 去一世都唔悶呀 ::mm1737
    日本水蜜桃, 簡直正到痺呀 ::ee5068

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔可以去一世,日本人....始終覺得有d...虛偽。::kk3050
      但系人地d做野認真既精神,系值得。我地學習。::_1856

      刪除
  8. 貓貓蛋糕, 俾我見到一定買呢~ 全日血併好爽呀! 有冇去埋outlet呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 淨系酒店附近d魔都行到腳跛,唔使去outlet 啦。

      刪除
  9. 好多年前喺日本食過嘅桃,真係好甜好多汁,至今難忘﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鐘意食水蜜桃,真系好好味,香港其實有得賣,系貴d ,平時唔捨買,去旅行,平少少就食番夠本。

      刪除
  10. 嘩!有貓貓甜品,唔捨得食丫

    回覆刪除
  11. 嘩~水果好正, 食既又正~請問呢個mall叫乜名?? 有寵物野賣架~8月尾去想去look look::mm2217

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.grandfront-osaka.jp/

      其實你篤住個魘字,就有條link架啦

      刪除
    2. 係喎~THANK YOU~一家要去走一轉先::_1558

      刪除