網頁

2015年1月28日 星期三

醉拳




妙豬入室超過大半年,適應完全無難度,日日吃喝玩樂,一副富泰自如樣.......





妙妙: 自從我跟左 BMM 之後,食得好、住得好,痾得好,樣樣好.....
拿,好似今日咁,飲飽食醉 ...........


Music起......(男兒當自強譜)......

傲氣萬重浪,熱血紅日光.......


膽 似 鐵 打      骨 如 精 鋼


胸襟百千丈 眼光萬里長


我發奮圖強 做好漢


妙妙:大家唔好以為 BMM 配錯樂,雖然我不是真的漢子,但系我身手敏捷,飛簷走壁,日跑萬里都是小兒科

灑完啦,多謝各位欣賞!


**********************


有時真是懷疑妙妙是男兒身,何解?

 1 . 由於對食物熱情,無論Bill Bill如何蝦霸,當Bill Bill的頭還在食物兜上,居然夠膽伸個頭過去,食埋一份......

2.   成日暴走,連有個跺叫喪標 的都比不上,一天到晚在冷巷衝,4腳借力彈牆,鯉魚反身360度落地

3.  呢頭被BillBill 丙完,果頭若無其事咁同Bill Bill擦身而過,好似無事發生咁,這是不是已叫膽正命平 ?

唉,

天不怕,地不怕 !









:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

26 則留言:

  1. 111111(≧∇≦)(≧∇≦)(≧∇≦)

    回覆刪除
  2. 妙豬飽滿咗又靚咗,睇得出佢好食好住,
    妙豬同標少可以企到咁貼,會唔會其實標少平時兇佢只用幾成力,只係嚇下佢,所以妙豬唔算太怕佢,知哥哥都有少少錫住佢咁呢(^_^")

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥哥絕對唔會鍚住妙妙,佢祇系想同妙妙玩,但系妙妙又唔想同佢玩

      刪除
    2. 我家天師仔又係成日想同Marble仔玩,但Marble仔唔同佢玩

      刪除
    3. 但系天師仔晤會咬人,臭Bill 成日玩咬人( >﹏< )

      刪除
  3. 妙妙咁嘅性格先显得佢可爱乐天::kk3011

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔方唔可愛,遲早俾哥哥揼餐食( >﹏< )

      刪除
  4. 妙妙耍醉拳要嚟對付邊個????? 應該唔會好似標標咁.........對付媽媽啩::_1557
    我好想見識吓妙妙點樣鯉魚反身360度落地8->

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日唔知做咩,隻手鈎住成半粒鐘,好心小灑醉拳咁^_^
      我都想影鲤魚反身俾你地睇,但太快,影唔切

      刪除
  5. 嘩 ~ 靚女到佢呀 ::vv4041 性格又好, 佢似足你呀BMM, 做人做貓嘅,
    飲飲食食玩玩就最開心啦, cheers ::mm2255

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,好多謝阿妹讚我靚 ::rr8064
      原來我都系同妙妙一樣,滿腦子飲飲食食玩玩 ::uu7091

      刪除
  6. 有其兄必有其妹,喪妙;妙妙遲早打贏喪Bill ::oo2051

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妙妙又唔會打番轉頭,佢既生存之道是避走,走唔甩時大叫救命 ::ee5042

      刪除
  7. 大半年架拿..時光飛逝...::ww6004
    妙豬真係冇改錯名...正情好似吹咗氣咁...::oo2051
    連d手腳都肥晒....
    唉...事到如金...標標又可以典丫...::ww6038 好彩妙豬唔上心囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 事到如今,隻衰標日日都系繼續兇隻傻妙,祇不過隻傻妙當佢無到姐::kk3011

      刪除
  8. 大半年咋?好似好耐咁
    我覺得妙妙肥咗,頭都大咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,日日兩貓霎氣,真系頭都大左 :))

      刪除
  9. 妙妙塊面珠登脹卜卜左呀! 真係好食好住好幸福!

    回覆刪除
  10. 祝你羊年萬事如意!身體健康!

    回覆刪除