網頁

2016年1月1日 星期五

3闖 獸穴 22 Nov 2015




繼續mung 加拿大貓友衫尾,今次去獸穴



這一箱是今年(2015)的貓B中的其中一胎

4個金B

會不會是4朶金花?

媽媽回來了

小八卦

典解得一隻花菇?因為另一隻在辦大事中,不好意思打擾

乖乖的葛BB

今日有上門按摩服務

我又要

其他巨獸 s

心理障礙暫未能衝破,BMM 都系保持距離好d

小泉

好鐘意佢地呢個交流ing 既眼神

我地都試下.......


到獸穴每次都有驚喜

冬蔭公海鮮煱

配樹記鮮枝竹豆苗

惹味+清淡,有點冰火兩層天的感覺




吃飽飽再來拍貓貓


嘻嘻,佢同BMM一樣 ~ 是食客,食完就走


努力想記低佢地的名字

可是..........


呢個差利同樓上果個.....


祇記得有對護翼叫蕃茄....


佢有英文名叫Malise


至愛芒果


已經叫唔出了


呢位....


同呢位

仲有呢位

不記啦

呢個小朋友,表演空手擒蝶,好可憐啊,咁靚的蝴蝶.....

就在這時候,
見到前兩篇blog所說的七色彩雲

一瞬間即逝



心裡太激動,休息一下



入宮探下小巴

嘩,肥了不少啊!


再出來繼續


呢個抓板超正啊

午睡時刻


無憂無慮睡翻天


喂喂喂,起身啦

一齊瞓啦


獸穴中的毛孩,有愛心的首領照顧,超幸福!






:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

20 則留言:

  1. 有愛便放心,一切都會安好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以獸穴雖然叫獸穴,卻是一個安全地方

      刪除
  2. 天氣無咁熱,可以見多啲貓

    回覆刪除
    回覆
    1. 也要看時間,放飯時候會多d,放飯之後全閃

      刪除
  3. 班巨獸離遠睇真係好可愛, 好靚, 但佢哋一吠, 我就好驚:P
    首領出品, 必屬佳品::kk3090 , 好想老翻佢個海鮮鍋 ::kk3023
    喺首領屋企, 個個小毛孩都可以好安心咁吃喝玩樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就系衝唔得破個心理障礙,唔敢入去狗房::kk3100

      刪除
    2. 個海鮮煱你問首領攞食譜啦

      刪除
  4. 去首領處有美食又可以俾貓圍, 好正呀 !
    小巴養尊處優除了肥咗之外, 仲靚女咗好多tim, 咸咸汁汁嗰個今次無俾班巨獸嚇到脚軟跌親吖嘛::ww6018
    芒果d毛色好特別

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得Malise同芒果啲紋真係好靚

      刪除
    2. 囉,你錯啦,d貓s衹會圍首領、姐姐同鄭Sir,其他陌生人系唔會圍架::vv4033

      刪除
    3. 咸咸汁汁果個,掛住咸葛BB,無手咸其他::mm2065

      刪除
  5. 如果俾我有机会去到呢个小乐园,我肯定会赖C唔走呀L-)
    咸咸汁汁嗰位真係名不虚传,去到边咸到边#-o

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次去好想走入去同啲巨獸一齊玩,咸咸汁汁嗰位係邊位﹖

      刪除
    2. 我地次次去親都系天光玩到天黑,唔系幾想走架!

      刪除
    3. 仔仔媽,咸咸汁汁果個咪沙Dee媽囉

      刪除