網頁

2010年11月15日 星期一

繼續等

         

  某日放工回家,一開門就見到Bill Bill扒左系個几度,即摷個部相機出來,連環快拍......

Bill媽:Bill 仔,阿媽返來你都唔系門口迎接既?

Bill Bill:我就系系樹等你放工,等到對手手晒你都末返



Bill 媽:咁我依家返左來,你唔使再等la, 起身la!            

Bill Bill:幣,禾對手手有D痺,唔識起身添!



Bill媽:你對手手覺得痺咩,等我睇過.......呀有辦法,通常Bill婆婆手腳麻痺,我幫佢卒D千里軀風油,再加塊脫 X 海,就得架la!



Bill Bill:唔系fa,軀...軀風油,脫...脫...脫咩海話, 阿Bill媽你講笑乍!



我諗貓地應該唔會手腳麻痺,佢地宅住晒4隻手手腳腳,都無樹幹架。

:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言