網頁

2010年11月5日 星期五

魚米之鄉

   

        呢間食肆,開正系鄉間屋村對面馬路,算方便,是食河鮮和燒鵝,未入門口,就系幾個大魚池,魚池後面就系.Open kitchen。 老實講,平時祇有我和家裡閒人,很少會幫襯,因為這裡的河鮮,閒閒地十斤八斤,兩條友點食,但如果有一棚人就唔同,粥底火窩,天時冷最正!



      今次有幫襯系划艇高手有個同學仔一齊,三條友,都系唔敢叫河鮮,簡簡單單叫了碟燒鵝例牌,



         佢地自己話系正宗汕頭黑鬃鵝,用荔枝柴燒,真系掛爐鵝黎架,但系我又唔識分D鵝系用咩柴來燒,總之系新鮮熱辣辣燒出黎,皮脆肉嫩,D鵝肉有好濃既鵝香味,話時話,依家香港D燒鴨燒鵝,全部系冰鮮,所以一比之下,呢度D燒鵝真系好好味!



跟住系好普通既魚肉釀尖椒,依家好多釀辣椒D餡好多時都加左豬肉,好少用淨魚肉架la,有咩唔同,爽D同無咁漏囉,同埋無D糊醬醬既獻,間中食到一兩隻超辣既辣椒,好刺激



仲有呢碟叫做水東芥菜撈鮮腐竹,本來兩樣都是清淡之物,但加左D祕制醬汁,將D芥菜既甘味同鮮腐竹既豆味帶晒出來,正!



本來尚有一個時令菜想介紹俾同學仔試 -  禮雲蓮藕豬肉,但上菜後,摷渾成碟都無一隻禮雲,即時有被騙感覺,本來出外吃飯,遇到食物沽清很閒事,說清楚便可以,但這種搏懵態度就接受唔到囉!



好彩上次同家裡閒人食過一次,覺得幾得意,用手機入左快勞,(同學仔,用眼試住先啦),



最後退貨,換左一碟苟菜花炒鵝雜,雖然炒得很有鑊氣,但都擒不熄心中團火,無咩心機食,匆匆結賬走人。



咩系禮雲,摷左呢度有禮雲介紹



呢個老板,搵埋阿Yan做招牌



地址:番禺市廣路290號

:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言