網頁

2011年3月18日 星期五

Bill Bill新行宮



         其實今次呢張新床(20蚊人仔,見咁平又忍唔到手),已經買左幾個月,不過見Bill Bill終於接受左張小沙化,肯上去,所以一直沒有開,今日見有太陽,便出影下爽爽,影完Bill爸又收番埋。



一攤出黎,Inspector Bill馬上執勤

Bill Bill:唔....新床有新床味,顏色都襯我張小沙化...



Bill爸:阿仔,阿Bill媽成日買野俾你,就黎間屋全部都系你D野!

Bill Bill:系咩,唔覺喎,我覺得間屋好似系Bill媽D衫衫、鞋鞋、袋袋多D喎!



Bill 媽:Bill仔你話咩話?

Bill Bill:禾....禾無講野呀~ 閃貓!



       我諗好多人都有我呢個病,呢個病我差不多一個零星期就發作1-2次,特別系週未同週日,發病地點全部系街外,多數系商場或超市中,間中街邊都會,好彩暫時唔會系網上病發,嚴重時行街行4-5個鐘頭都唔知,但返到屋企條腰好似散左咁,醫極都醫唔好,不過月尾or收到statement時就會有好轉!





:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言