網頁

2011年3月21日 星期一

優、良、差



         今天早上,無啦啦人事部叫晒全公司同事開會,仲以為做乜,原來系叫大家填全公司人既appraisal!我諗大家一定未試過,成棚人,齊齊坐系到填!話時話,我做左幾十年野,都未試過咁攪笑。

        成棚人,排排坐系conference room,全無私穩,每個人都要評晒全公司D人,包括自己(除左No1 & No2之外),唔理你同被評人熟唔熟,連司機都要評人和自評,評分分三個grade,優、良、差三級制,都唔明公司咁做既背後目的系咩,為左交差?  但系又唔覺有咩意義lor,初時都唔知點填,後來見我地部門阿姐,第一個交卷,於是我就全公司40幾人,全部都俾middle grade,咁即系我份卷全無義意啦,話之佢,交卷走人。

         R頭!

        

:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言