網頁

2011年3月24日 星期四

去定唔去



 
poster




   http://www.snowfes.com/english/index.html



   今年農曆年後,大概二月中到,睇到人家日本雪祭的相,想起自己D Asia Miles 出年2月到期,不如Book定出年雪祭,齋北海道札幌,3天應該夠lu呱,誰知天降橫禍,3月來個世紀大地震,人家現在水深火熱,我地仲應唔應該去吃、喝、玩、樂呢?  又或者增添人家麻煩呢?

    今日見到報紙有人寫,日本非災區D旅遊業,嚴重冷清,又好難講既,人總是怕死,不過想當年03年沙士期間,我都系照去北海道,D酒店重Up-grade晒我地D房添!

    航空公司暫時俾我將出飛既死線拖到4月中,應該是最後一次改,到時就要決定去定唔去,又唔想改去第二度,一年後喎,點知呢個世界會發生咩事呢?  呢次真系勁勁勁勁

  




   RRRRRR頭!



  (特此嗚謝牛牛媽教我貼公仔)

:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言