網頁

2011年12月1日 星期四

Bill 眉毛



   一向都覺得Bill Bill無乜眉毛,可能是因為Bill Bill的眉毛和So So 都是灰色,所以很難察覺,就好似黑貓很難對焦一樣,今天不知是否天氣好,陽光普照,一數之下,原來也有十幾條.....

呢張相右眼有3條

 

 
 呢張有5 條


呢張有6 條





呢張都有6 條,合咁左右加埋咪十幾條lor。














又系無聊呃blog之作


:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

12 則留言:

  1. 俾 你 搅 到 我 都 去 数 猫 猫 的 眼 眉 毛 ! ^^
    [版主回覆12/02/2011 22:13:14]ha ha !
    [貓言貓语回覆12/02/2011 21:28:59]眼 眉 毛 一 边 最 多 都 是 五 六 条 , 很 快 数 玩 , 不 过 他 们 很 奇 怪 的 望 着 我 , 心 想 不 知 我 又 想 搅 什 么 ! ^^
    [版主回覆12/01/2011 21:09:53]你有咁多隻貓,咪有排數? XDD

    回覆刪除
  2. 我得閒又去數
    [貓僕人回覆12/02/2011 12:51:25]等我都去数下先.....
    [版主回覆12/01/2011 21:09:07]哈哈,系咪好無聊呢^。^

    回覆刪除
  3. 我又真係唔會咁無聊去數佢哋o既眉毛同鬚鬚囉
    [版主回覆12/02/2011 08:41:15]都系仔仔媽正常D !

    回覆刪除
  4. bill bill 呢輯相好........靚仔.....
    [版主回覆12/02/2011 08:41:33]Thank you!

    回覆刪除
  5. 我都無留意BB,(▒)(░)❤祝您快樂每一天♪ ⊹ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♪
    [版主回覆12/02/2011 22:19:42]細心睇下BB D相,原來BB都有很多條眉毛,祇不過同Bill Bill 一樣有保蘐色,不容易察覺而已。

    回覆刪除
  6. 我都好無聊下 ^_< ,唔會刻意去數,但好鍾意睇 ^3^ 今輯刻意映Bill鬚,映得佢好英 ^^
    [版主回覆12/02/2011 22:49:39]Happy 仔同叮噹都容易數,Lulu 就難lur,無時定!

    回覆刪除
  7. 唔無聊呀, BLOG係咁寫架啦, 分享下趣事, 攪笑事又一扁!! Anyway, 第三張影得bill bill 好英呢!!
    [版主回覆12/02/2011 22:51:15]天下父母都覺得自己D仔女靚架,多謝欣賞!

    回覆刪除
  8. bill bill 好靚仔呀! ^^
    [版主回覆12/02/2011 22:51:31]Thank you !

    回覆刪除
  9. D毛有咩用
    [版主回覆12/03/2011 21:05:02]貓就好有用,人就無咩用!

    回覆刪除
  10. 唔無聊呀,我都有一齊數! HAHAHAHA
    [版主回覆12/05/2011 21:59:12]系貓奴都會明白既^ ^

    回覆刪除
  11. 下次數meow so ^^
    [版主回覆12/05/2011 22:00:17]準備出下集就系數so so :)

    回覆刪除
  12. 我都成日數貓地既眉毛同soso....只係數極都數唔清......隔一排仲發現愈黎愈少添.....

    回覆刪除