網頁

2011年11月28日 星期一

上學去 - 皮革班 第一堂


  由於老師家住赤柱,所以這天山長水遠,又小巴,又地鐵, 再轉小巴......轉到有同學仔話到了老師家還在暈車浪, 預了一個半小時車程,但還是遲到了,到老師家後,老師稍作講解後便入廚製作了兩道菜的精美午餐...



日本芝麻沙律醬伴椰菜絲,估唔到D椰菜咁清脆爽甜,一D苦瀝味都無



白汁雞絲意,老師系廚房整時已傳出陣陣鑊氣香味,食落口有濃濃芝士味,醬汁不多不少,正!




去學野仲有free lunch,仲系老師即場親手泡製,原來天下間真系有免費午餐架!

講咁奈,究竟學乜野?


登登登登








咪就系佢lor




事前老師一早車定裡布,將個袋定好型,打好大部份的窿



He he, 划航高手不是左yao,左手揸針就拍照乍



都幾好玩架,total兩堂,今次系第一堂,




同學仔的作品,她們的作品比較細,所以有人一堂攪掂


PB272635 


很久沒有上課了,學這些興趣班,最緊要是不用考試,雖然有少少功課,但丁點壓力也沒有,還有的是在老師家裡上課,雖然是第一次見面,老師好nice,無拘無束,大家有講有笑, 同學仔還說若在外面正正式式的學堂上課是不可以"撟住"隻腳坐的,wakaka!

仲有一樣好特別,外面上課一定無既,就系.....







有貓可咸

佢叫 Hanna, 11 歲,D毛立立令,摸落好似海虎絨咁軟熟,佢依家有D唔C服, 老師話佢有個不快樂的童年,輕度弱智,後來被收養後,養尊處優,就變成咁肥,我估佢有接近20 磅。依家對人類仍然有戒心,尤其是我這個陌生人,我們上課上了5,6 個鐘,佢一步都無離開個籬!



好期待第二堂啊!



老師的workshop: (但不是次次在老師家上課架!)

www.facebook.com/cottontreeworkshop







:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言