網頁

2011年11月7日 星期一

Bill Bill 餐單




有blog 友問主子的食量,見剛剛定了貨,便在這裡分享一下....

一般情况下,划艇高手都是定這個加拿大牌子的3 kg裝,去毛球雞肉配方,HKD17X,約食2-3個月,有時6kg 裝做特價也會定,Bill Bill 夏天食得少,两包可食半年。 現在生產商將於12月推出新配方,6 kg 裝已不再出,sales 姐姐推介多買一包,準備新配方出時溝糧。


 = 唔知系咩

營養成分:
雞肉(最低含量32%)、粟米粉、雞肉脂肪、殼麩蛋白、甜菜頭、全麥粉、纖維素、高梁、亞麻籽、天然香料、乾燥酵母菌、乾燥目蓿草、卵磷脂、氯化鉀、氯化膽鹼、鹽、丙酸鈣、脫水小紅莓、迷迭香精華、絲蘭精華素、百里香。

防腐劑: 使用維生素E天然防腐劑 ?
成份分析:
蛋白質   30.4%     水份   11%
脂肪及油分   18.5% 鈣   1.1%
灰分    6.5%    磷酸鹽類  0.9%
纖維    6.0%  鎂   0.1%

添加物: 每公斤: 維生素A - 10,750 IU、維生素D3 - 1,000 IU、維生素E - 52毫克、銅(硫酸銅)20毫克

每天早晚两餐,每餐5殼(都不記得此殼何來)



呢度一餐1/4杯,一日X2  ,半杯約4oz



Bill Bill 通常每次食10粒8粒就走貓,所以差不多等於放長糧,(如果日後加隻為食貓唔知點算) 冬天多數两餐之間會清兜,但夏天有時一天祇吃一半,吃不完的會放埋落下一餐。

3 kg 裝一袋約6小樽,6 kg 裝就放添丁醋樽



再入落Bill Bill 專用米缸



生產商改配方,對主子來說,也不知道是不是好事,話就話改 "良" 配方,但主子不喜歡時怎辦?這款糧Bill Bill 由 BB 糧轉食成貓糧食到現在3歲幾,食得好好地,Bill 媽也不想換,但不換也不成,希望新配方主子喜歡, 如果唔系,Bill 媽就頭痕了!

還有Bill Bill 其他餐單:

水 - 1日換2兜(同糧兜同款),實飲100ml 左右 ,飲唔晒都倒,因半日就勁多毛浮面,見佢肯主動飲同CC 不太乾就無强迫佢飲(上次去探波波,見波媽用針筒唧俾波波飲)

罐罐 - 1星期1罐 ,至愛Mon Petit 吞拿魚味,其他牌子祇要無蝦都肯食,但吞拿魚就好crazy

零食 - 最近每日一粒鴨粒(貓友送,平時絕少買)

新買一枝吐毛膏,竟然一聞就一枝箭咁標入房呢埋,好似見鬼咁,C都唔肯食 (以前勁鐘意)

仲有就系NO TABLE FOOD!


題外話: Bill Bill 每日開1大, 3 - 4小



報告完畢。

你家主子餐單又如何?大家分享一下!



:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言: