網頁

2011年11月18日 星期五

貓聚@鳳城 16 NOV 2011



        正如召集人牛媽所講,無特別,約左貓公主,甘太,幾個人,吹吹水,今次系旺角鳳城,照例出下相(全部手機相),呃下blog

睇下食咩

叫左個4人套餐,有雞燉翅



乳豬批生腸




炒班球





灼波菜



招牌菜 -貼大明蝦,我叫佢做蝦多士





另加白粥有片咸牛乳送,都幾細心



最後有綠豆沙糖水




還有牛媽熱辣辣的可愛米頭日曆卡 - 呢個都可以當架 -目食嘛




輕輕鬆鬆,吃吃笑笑,談談貓經,食物雖然大路但也不錯,很快便過了一個愉快的晚上,今次第一次見甘太,很開心,還給了Bill Bill 小禮物,代Bill Bill講聲多謝!




最後多謝召集人 - 牛媽  




:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 則留言:

  1. 張 '可愛米頭日曆卡' 真係好靚呀!
    [wongtw65回覆11/22/2011 09:18:15]哦....係呀, 無錯呀!! ^ ^
    [版主回覆11/22/2011 08:48:24]米米粉絲嘛!^ 。^
    [wongtw65回覆11/20/2011 22:15:55]米粉!? 點解!?
    [版主回覆11/20/2011 21:47:04]你都系米粉?

    回覆刪除
  2. 志 同 道 合 的 你 们 聚 在 一 起 一 定 有 说 不 完 的 话 题 , 我 只 有 羡 慕 的 份 ~
    [版主回覆11/20/2011 21:49:45]又真系幾開心架 ^。^

    回覆刪除
  3. 識著牛媽,一定成日都有貓聚
    [版主回覆11/20/2011 21:52:29]所以佢做召集人系最岩,一吹雞就閒閒地三五七個貓友架!

    回覆刪除
  4. 又聚會...發達啦
    [版主回覆11/20/2011 21:54:35]羨慕呢!

    回覆刪除
  5. 我都食過, 唔錯丫!
    [版主回覆11/23/2011 21:39:15]雖然系大路野,但樣樣都有好有水準。

    回覆刪除