網頁

2012年6月18日 星期一

Bill 門



 划艇高手在此特別嗚謝吉吉媽幫忙,系淘寶網買了這個貓門,些些!

         

貨到當日梗系由Inspecter Bill check 下件貨先啦!













拿拿林拆開睇睇,好靚呀!



呢舊野終於退役了,(呢舊野以前系咁樣用 & 咁樣用)

Bill 爸問朋友借左架生 - 呢個叫做即梳( jigsaw)

開工了 - 先把房門拆下來

















Bill Bill 做完inspecter 做監工













度好位置


鋸鋸鋸.........



D鋸門聲巧勁,嚇到Bill Bill 條尾都粗晒 + 飛機耳

話咁快
 



銼番靚條邊先


原來個房門咁化學,仲以為夾板入面系木方,發夢都估唔到系紙皮 好彩衹系房門,街門是實心木來的



上番個貓門入去



再上番個房門,岩岩一個鐘!  (唔系專登計時架,咁岩影到個鐘乍)
 






有請Bill 爺剪彩.......



Bill Bill : 剪完彩系咪有罐罐先?


Bill 媽: 系呀,入面有罐罐呀,快D啦!
Bill  Bill : 好,即到! 







Bill Bill : 吓,乜得條毛乍?


裝好這貓門已經有两三日了,但Bill Bill 還是不大接受,祇有用條毛(貓棒)挑逗的情况下,才會標出標入,平時總是入左唔出,出左唔入,最後Bill 爸把掩門拆下,說要等Bill Bill 習慣了才把掩門再裝上wor,但願如此吧,不過這個門總比以前果舊野好多了!  


:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 則留言:

  1. 我都覺得裝 o左 '貓門' 方便好多呀!
    [wongtw65回覆06/19/2012 06:52:12]係呀! 所以, 覺得幾方便 o架! 希望, Bill Bill快點習慣用 '貓門' 出入就好啦!
    [版主回覆06/18/2012 21:06:30]你都有裝?真系幾好架!

    回覆刪除
  2. 我都好想要呀! 但貓爸唔肯呢!Bill Bill 呢位監工都几尽职尽责喎!
    [版主回覆06/19/2012 21:21:27]咁又系,你有4隻貓,如果佢地上晒床,你地肯定無位瞓!
    [貓言貓语回覆06/19/2012 08:29:20]係夜晚我哋瞓时唔俾佢哋入房陪瞓
    [版主回覆06/19/2012 07:58:03]why ar?貓爸唔俾貓地入房?

    回覆刪除
  3. bill爸好
    [版主回覆06/18/2012 21:08:39]Bill 爸 : Thank you!

    回覆刪除

  4. [版主回覆06/19/2012 07:46:05]he he, 咁樣可以慳冷氣嘛!

    回覆刪除
  5. ,用用吓Bill就慣o架喇
    [版主回覆06/19/2012 07:47:32]無錯, 一曰比一日好。

    回覆刪除
  6. Bill 爸 勁啊!咁都識整
    [版主回覆06/19/2012 07:50:05]Bill 爸 :祇要有架生, 依詩汁!

    回覆刪除
  7. BILL 爸好勁呀
    [版主回覆06/19/2012 07:54:28]73 +20 (運費) = 93 人仔, 本來話送住宅要加$10 , 點知黎到又唔收。

    回覆刪除
  8. 幾靚喎
    [版主回覆06/19/2012 20:18:04]Bill 爸: 多謝欣賞:)

    回覆刪除
  9. Bill 爸巧勁呀!! 見到bill bill 飛機耳個樣, 真係忍唔住....爆笑咗出嚟!!
    [版主回覆06/19/2012 20:20:55]我反而覺得佢條尾粗晒仲好笑, 影相時已收細左! XDD

    回覆刪除
  10. 好大工程喎.
    [版主回覆06/19/2012 20:24:16]我覺得系大工程,但Bill 爸卻牙刷刷話系依詩汁!

    回覆刪除
  11. Bill Bill 飛機耳個樣好搞笑呀
    Bill 爸果然犀利, 一個鐘就搞掂哂
    [版主回覆06/19/2012 20:25:59]Bill Bill: 咁貓地真系巧驚嘛!

    回覆刪除
  12. 好犀利@@識自己整!!!
    夜晚如果俾貓貓入房,我諗冇覺好瞓,
    有時夜晚响門口叫好多次要入黎...
    入左又要出去...咁搞法只有下次狠心d唔開門
    [版主回覆06/19/2012 20:27:46]我就系下不到狠心所以咁大工程!^^

    回覆刪除
  13. Bill爸辛苦喇
    Bill Bill而家識得自由出入未?
    [版主回覆06/20/2012 19:19:48]頭两日驚驚地, Bill 爸拆左個掩門之後就好D, 今日Bill 爸又用第二種物料整左個新掩門,點知一野俾Bill Bill咬左落黎,笑CC!

    回覆刪除
  14. 好叻呀你地都,BILL BILL飛機耳超可愛喔
    [版主回覆06/20/2012 19:22:00]佢成日都飛機耳架, 特别系咬我唔放果陣 :(

    回覆刪除
  15. 好手工

    紙皮門又真係差左D!睇怕為左肥Bill, 你唔會裝返到膠門上去
    [版主回覆06/20/2012 19:57:31]今日Bill 爸用左第二種物料黎做掩門, 點知俾Bill Bill 一野咬左落黎,笑C我!

    回覆刪除
  16. 禾真係冇辦法唔再次讚揚Bill爸!好野!堅呀!
    小BillBill張飛機耳真真可愛,一改平時cool爆型像變左小朋友樣
    係呀!禾用左個方法,不如你都試下!
    Bill喺小門前面既時候,你輕輕捉住佢手仔推開個門仔(佢手仔推喎!)連續重複幾次,最後一下輕輕推佢入房;入房玩一陣,又用同一方法比佢出番黎!如是者阿仔幾次已經自己敢出入啦,試下睇下好唔好D?
    [吉孖媽回覆06/24/2012 14:29:35]哈哈哈,Bill爸係得既!最緊要Bill Bill肯用就得啦!
    [版主回覆06/24/2012 13:08:20]我初初都系用你講的方法引佢,但當我輕輕推佢pat pat 入去時,佢就令轉頭咬我啦

    回覆刪除
  17. bill 媽....你真抵死....重要整隻蝴蝶喺門口....

    我成日都覺得崩牙bill好乖仔
    [版主回覆06/27/2012 21:04:24]Bill Bill : 靜雞雞話俾你地知,阿Bill 媽成日執埋執埋人地唔要既packing,好似扒地呀、飛甩雞毛呀咁,原來垃圾都有用架!
    [貓僕人回覆06/27/2012 11:45:07]咁好眼
    [細妹媽媽回覆06/27/2012 11:29:22]Dior 呀嘛
    [版主回覆06/25/2012 21:32:10]隻蝴蝶系名牌黎架!
    Bill Bill :你真識貨!

    回覆刪除
  18. 自由出入, 真好
    [版主回覆06/25/2012 21:33:05]Bill Bill:禾依家唔驚啦,日日自出自入。

    回覆刪除
  19. 一個鐘就裝好, pro到不得了
    [版主回覆06/27/2012 21:10:36]Bill 爸: He he, 邊度系呢!

    回覆刪除
  20. 好嘢噃!Bill爸一個鐘攪掂,犀利!
    [版主回覆07/02/2012 20:35:26]Bill 爸:小意思

    回覆刪除
  21. 偉大的爸爸媽媽
    [版主回覆07/02/2012 20:37:13]可憐天下父母心

    回覆刪除
  22. Bill Bill 睇住整又無去攪攪震, 好乖喎~
    [版主回覆07/08/2012 12:09:21]佢驚左個電鋸乍

    回覆刪除