網頁

2012年6月28日 星期四

齋麵腸


  這個齋麵腸是08年去紐西蘭時學的,但回港後一直找不到麵筋粉買,所以一直沒有試,最後還是求人在紐西蘭帶回來才有得玩,各方有識之士,可否告之香港那裡有麵筋粉賣?


麵筋粉 + 普通麵粉 + 貓紙,齊,可以開工


麵筋粉 4碗 + 普通麵粉1碗混合,第一次整,呢度約1/3分量


加入水(5-6碗) X1/3 攪勻


發酵6-8小時
 


發酵完成


用鉸剪剪成一塊塊


長條形


另煲一鑊(or煲)水備用,(上次高人指點是用電飯煲煮),水滾後收細火















取一塊麵筋粉條,用手壓平/扁


用筷子捲成卷狀


貓紙說用鹽埋口,划艇覺得齋用鹽不夠,還要用力搾一搾,否則會散,但結果無左中間個隆,後來在網上睇見人地連筷子掉埋落水saap。


一邊捲,一邊掉落鑊,煮至浮起便可以起鑊


king乾水就攪掂架啦,


一次整多D,可放冰格備用。















第二日即炆番煲試下(閒人作品),呢煲野仲有栗子、支竹 、冬菇 & 腩仔,Bill爸話削左D,我就嫌炆得唔夠入味,可以再炆耐少少,口感都有8成似,但唔夠Q(Un)淋身D,是水多、攪伴時間不對還是發酵得唔夠時間呢? 有待進一步探討。




在網上見人用高筋粉,搓完又洗,好似好多功夫,呢個無咁麻煩,但又唔知邊樹有麵筋粉賣? 我見個袋寫住Gluters flour,會唔會系小麥粉呢? 咁普通麵粉唔系用麥造架咩?  小麥粉我就見到富貴惠X有得賣,但唔知系咪所以唔敢試,還望各方有識之士賜教!


7日3日up-date 今日閒人炆左排骨,入味好多!




:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

13 則留言:

  1. 好多功夫呀!
    Bill爸都算入得厨房出得厅堂喎!
    [版主回覆06/28/2012 21:34:23]當玩煑飯仔乍!
    Bill 爸退左休幾年架啦,唔俾D野佢做好悶架!

    回覆刪除
  2. 真係幾複雜喎,Bill爸煮野食好掂~~
    [版主回覆06/28/2012 21:49:23]無壓力下整野食都幾好玩,但如果變成例行公事或者日日要煑俾成棚人食,就唔好玩了

    回覆刪除
  3. 齋麵腸﹖係咪即係麵筋﹖
    [版主回覆06/29/2012 08:43:56]我覺得系同一類野lor。

    回覆刪除
  4. 都係咩嚟?
    [版主回覆06/29/2012 08:44:35]我都唔系幾識分,總之就系齋啦!

    回覆刪除
  5. 未聽過呀? 禾仲以為你整腸粉添呀
    [版主回覆06/29/2012 08:45:02]我都唔系幾識分,總之就系齋啦!

    回覆刪除
  6. cc super有gluten flour,七十幾蚊!
    [版主回覆06/29/2012 19:04:52]我覺得有八成似亞媽炆果D lor, 我鐘意食, 所以會再試! ^^
    [首領回覆06/29/2012 16:01:40]返黎喇,上埋網睇咩叫麵腸,我未食過啊,多謝你又教曉我呢樣新食物。


    但這個食品...好吃嗎?佢個texture 好似好難吸收D汁同燜淋!你不如跟返人地用高筋粉同gluten flour 再試
    [版主回覆06/29/2012 08:56:38]請問我覺得唔覺yin un,是水多? 攪得唔夠? 發得唔夠呢? 定以上三樣多得濟?
    [版主回覆06/29/2012 08:50:04]嘩,首領真系首領,好pro!
    我系富貴惠康見到有gluten flour 賣,但無留意成份,下次去睇真D,我呢包個袋系吉袋,咩都無寫,所以唔知成份。
    貓紙無講,我無落(酵母)。
    [首領回覆06/29/2012 00:29:27]我睇書學咋,唔係wheat flour,你睇返佢個蛋白質含量,做呢d麵筋類食品,一般會用特高gluten flour ,含14% 以上的蛋白質,筋性比普通高筋粉高,較黏。
    [首領回覆06/29/2012 00:13:53]唔洗放酵母?

    回覆刪除
  7. 做法似乎並不因難喎! 不過, 要整得好真係比較難呀!
    [wongtw65回覆06/29/2012 18:54:16]你講得無錯呀!
    [版主回覆06/29/2012 08:52:38]you are right,知易行難,同做人一樣!

    回覆刪除
  8. 查實即係出面既齋麵根囉?
    [版主回覆06/29/2012 08:53:39]系呀,自己緊,無添加!

    回覆刪除
  9. 從來都冇諗過自家都可以制麵根
    [版主回覆06/29/2012 13:06:32]其實真系好容易,都幾好玩,仲有大半包粉,再可以玩多一兩次。

    回覆刪除
  10. 係唔係酸齋
    [版主回覆07/02/2012 19:54:30]應該唔系

    回覆刪除
  11. 望落都幾複雜喎...依d齋麺腸呀, 齋乜齋物, 我地依邊買好貴架....
    [版主回覆07/03/2012 08:51:21]香港也不平,Bill婆婆有時買好多款齋乜齋物來拜神,食時撈埋一大煲炆。

    回覆刪除
  12. 20151203......路過~~~~
    麵筋粉 (超高筋粉,麪粉裡蛋白質含量最少要高於 13.5% 以上) = 小麥蛋白粉 = 谷朊粉 = vital wheat gluten ,你搵Gluten Flour, City Super 應該會有...Bobs Red Mill Vital Wheat Gluten Flour。

    麵粉(小麥粉) 分高,中,低 "筋"; 筋性(口感韌度),取決於麪粉裡小麥蛋白質含量;
    All purpose flour 是中筋 9%~12% - 製作中式點心: 如包子、饅頭, 中式麵食,餃子皮等.
    蛋糕用低筋 7%~9% - 做些鬆軟蛋糕,例如戚風蛋糕.
    麵包用高筋 12.5%~13.5% - 做麵包
    你的應是超高筋粉。

    回覆刪除