網頁

2010年8月9日 星期一

也來種草草

    

        上次去北海道時買回來的草草,一直因時間關系而掉在一邊,差不多遺忘了,今天收拾蝸居時發現了它,馬上打開紙盒蓋看看...

Bill Bill:阿Bill媽,你都無解既,成日話忙忙忙,你睇下,盒草草就發髦啦!



阿Bill媽:好彩盒草草仲好乾爽,應該無問題,等我依照盒上指示,加D水先

Bill Bill:阿Bill媽,你好似唔識日文架,你識睇D指示咩? 等禾用禾專業既鼻鼻聞下,睇下有無變壞先啦,UMMMMMM,應該no problem,你加水水啦!











阿Bill媽:我唔識日文啫,但系我識水100CC、4-5日、日光不要、2-3cm、2日1回、水50cc、8-10日xxx若葉xxxx展開x始x食....嘛



於是

第一天...水100CC



跟住4-5日,日光不要,就放系廁所la,


仲要搵繩綁著,唔系Bill Bill又會撥落地(所有細件物件Bill Bill都會撥落地)

第二天

第三天

第四天

第五天....拿走棉花....咦...

 

第六天



第七天,移出廳個西斜窗



第八天,arm arm有8 cm



說明書話8-10日xxx若葉xxxx展開x始x食....

唔…我諗得la呱



等我剪碎D先




當我剪草草時Bill主子好似很有興趣,但系又好似唔系好識點食,唯有放入豆豆裡面,看看效果如何...



吃是有吃,但不是很喜歡,卻又不抗拒


餘下的,怎麼辦?



放入膠盒,雪入雪櫃吧,



草草,你就系咁完成歷吏任務了!

:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言