網頁

2011年1月24日 星期一

我的鄰居 - 12

    

        剛過去的2010年的聖誕節,划艇高手在鄉間蝸居過了一個寒冷的假期,每天溫差很大,早晚十度以下,假期第一天,下著毛毛細雨,所以沒有出外,第二天雨停了,還出了太陽,見無所事事,又去探探我的鄰居...

         聖誕期間,家家戶戶都擺放了應節的聖誕花,這小朋友探個頭出門外,看看外邊有誰在攪攪陣



原來佢行過,第一次見狗狗鴛鴦眼,右眼藍左眼黃,可惜我的角度不好,影唔出鴛鴦色,狗狗一見我呢個狗仔隊,即刻掉頭走



仲有呢一戶養的綿鯉,屋主話這裡有過百條,個池有十幾尺深,Bill爸說這些綿鯉是全村最靚,次次Bill爸行過都睇到唔願走,咩丹頂、咩秋翠、咩茶鯉、咩大正三色,我全部都唔識



最後又去探探六小福,好難得一次過見到四小福



在自家門口晒太陽,真C服!
















這假期連埋大假一齊放,一共放了7日假,天天do nothing,日日瞓到自然醒,放完假返到office,又要埋年結,又要audit,先知死!
:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言