網頁

2011年1月10日 星期一

木耳蛋花湯



         聖誕節老媽子跟我回了鄉間蝸居,因天氣太冷盡量沒有出外用膳,有老媽子在身邊當然要攪攪"舊"意思,整下D家鄉,其實這並不是甚麼特別,祇是一個很普通的滾湯,因福建人沒有老火湯。

系街市看見有新鮮木耳or雲耳? 一邊閃令令,一邊毛茸茸的像絲絨,十分漂亮



洗乾淨後加水煲滾



腌少少肉末,



加兩隻蛋發發佢,or多少隋隨意



再一匙更一匙更筆落個煲度



一滾起加調味同蔥花&/or芹菜粒,咁就食得架啦,快靚正!



呢個湯系我細時阿媽成日整俾我地食,以前唔鐘意食雲耳(阿媽叫佢做木耳),所以唔識欣賞,大個之後先知佢有益而改觀,其實爽得來又淋淋地,都幾好食,又有益!

:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言