網頁

2011年1月5日 星期三

Bill Bill去旅行

        

         每逢有長假期,Bill媽都會返鄉間蝸居住幾日,剛過去的聖誕節也不例外,但自從Bill Bill來到之後,出發前執行李,都要執多一件...

大家不要誤會,Bill Bill是不會跟我們去,他有自己專用渡假屋 - Bill姨媽屋企是也。

你地估以下三件行李,邊件系屬於Bill Bill?



當然系一大一細兩件啦!Bill Bill的行李之中,除左有貓糧,貓砂,抓抓棒同玩具之外,最重要有D咩,大家睇下



就系呢D的網網啦,因喪標之名,唔系浪得架!雖然Bill Bill唔鐘意外宿,除了頭兩三個鐘會呢底,之後如系Bill姨媽屋企住超過一晚,就開始喪標架啦。

Bill 媽:Bill仔,你check下D網網夠唔夠數!



Bill Bill:Yes, Mami, 夠就夠啦,不過,唔去Bill姨媽度得唔得呀?

Bill媽:Bill Bill,你乖乖地系Bill姨媽度住幾日,阿Bill媽好快返黎接你架啦!



其實我想每個貓奴都有呢個煩惱 - 出門前主子的安排,睇見Bill Bill的眼神,真系覺得對Bill Bill不起,好在Bill姨媽一家人都很錫Bill Bill,Bill Bill在Bill姨媽家有間私家套房,貴賓級待遇(有三個貓義工服侍),所以Bill Bill在她家絕對放心。

如果可以帶埋Bill Bill到鄉間蝸居去渡假就好lu!







:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言