網頁

2012年5月14日 星期一

關西行 08-12May 2012 - 1





為了爭取多一分一秒,划艇高手今次揀了零晨機



划艇溫馨提示:如果你的年紀同划艇一樣,已經做左超過半個世紀的人,切勿效法!下次有機會再去,打C都唔好坐!



第一天 08 May 2012 關西機場 - 和歌山 - 關西機場 - 大阪難波 - 道頓崛

06:00 land,過關、取行李、出關、再寄存、買齊pass,坐低飲杯齋啡 - 還是止不了咸路



直至雙腳蹈上月台,心情才開始興奮起來
這架指定席要加¥500,cheap cheap划艇家唔捨得加錢,唔搭!
其實唔系淨系划艇家cheap,大和民族都無咩人坐



呢架先系我地平民百姓坐既,開車時 08:20,太早無咩人,都幾舒適














出發啦.....
今次行程第一個主菜 - 去和歌山探貓站長,話說貓站長不是駐和歌山站,而是和歌山JR站再轉貴志站,cheap cheap 划艇家買的Kansai Through Pass不能直達,要轉、轉、轉轉到頭暈先可以去到,如有blog友想去,請另電郵問詢,這裡不說了。



最後落左巴士,入左和歌山JR站,跟住地上的貓腳印行


落樓梯

捐隧道


到處都有貓站長的poster

再買埋張當天來回飛(¥650).........先可以上車


就系呢架車啦,講咁奈,都系講緊由和歌山坐去貴志既貓列車乍


不過呢架車都系主菜黎架.....mmmmmm 當前菜啦,


成架車本身就系主題公園,到處都是Tama 站長的風采




 
 

依個系站長室黎架


終於到站啦,一落車,行幾步,就見到Tama Office,果然on duty








影幾影,連個頭都唔知去左邊,不過佢有野講wor...

Tama:(原聲系日文,為免大家唔識聽,已開like came)禾其實好勤力架,日日準時返工,從不缺勤,無請假,無遲到,無早退,呢個本來就黎執笠既貴志車站,全靠禾先起C回生,帶番旺呢個車站乍!

究竟Tama 站長個貓樣系典架呢?

好彩系隔離個妙思吟有佢幅大頭相系樹,

 



嘩嘩嘩!巧索呀!雖然佢已經成8,9歲,風韻猶存,我等幾個貓痴幾乎要跪拜一番!

個車站改成妙思吟,彩彩彩,生,咁快就幫佢立個妙思吟





離下班回程車,尚有少少時間,車站旁周圍逛逛時見到佢

真系紅與不紅是有明顯分別的,呢個好當dum look!

當dum 貓:咩姐,貓地對耳系摺耳黎架嘛!



食埋杯當造既士多啤梨雪芭先走


回程車是士多啤梨列車


車箱內風格大不同,



中途呢個站系副站長駐守,為了多點時間返回大阪無落車,張相是由列車上影過去,放大再加箭咀指住果個就系
P5084212a 

 仲有呢架玩具號列車,無時間坐,聽講車上有玩具可供乘客玩
 


再轉轉轉,轉一大輪車,返回機場取回行李,才往大阪酒店出發。
Check in 完已下午3,4點,立即外出去心齋橋附近醫肚,第一樣一見到即刻想食就系...

章魚燒



唉!認住呢檔呀.......超難食


話咁快,天都黑埋,之後D女士話飯都唔食,血拼去!




心齋橋的吸引力,真是沒法擋啊!













最後買定第二天的早餐,拖住超超超疲乏的身軀,返回酒店。今次買了CX的套票,來回機票加4晚酒店


http://www.osaka.swissotel.com




      因為第二天祇有我和閒人兩個自己盲摸摸去吃流水麵,所以今晚要早D訓,其實已支力到九彩,一撻落床,周身骨痛,終於訓到4點幾,便開始發燒,唯有起身啪兩粒感冒丸再倒頭大睡,心想如果再唔掂,可能要call 酒店醫生,好彩訓番著第朝又好似退左燒。


:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

12 則留言:

  1. 小玉站長“吞緊泡”喎
    [版主回覆05/15/2012 08:47:31]小玉:我無吞泡架,我開緊工,做緊野架,不過我份工就系訓訓訓,你地唔恨得咁多架啦!

    回覆刪除
  2. 嘩, 禾里迢迢搵貓站長, 讚呀
    [版主回覆05/15/2012 08:48:35]原來搵貓站長,都系旅遊一種玩法,另類少少姐!

    回覆刪除
  3. 自從有次坐零晨機去SOEUL後, 我都係打C都不再坐! HAHAHAHAHA
    [版主回覆05/15/2012 20:46:44]吓,原來你都呢種經驗,不過你好似細過我好多果wor!

    回覆刪除
  4. Bill 妈好爽呀,又去旅行 ! 好钟意D 列车,好有特色!
    [版主回覆05/15/2012 20:47:58]原來D列車都系觀光點,真系估佢唔到!

    回覆刪除
  5. 嘩...羨慕呀, 有得去和歌山縣 o既貴志站喥朝聖!
    仲有得去 '心齋橋' 食 '章魚燒'...一定好好味道 o架啦!?
    [wongtw65回覆05/16/2012 06:25:33]o的 '章魚燒' 個樣好唔錯咁呀, 我以為一定會好好味道添!?
    [版主回覆05/15/2012 20:53:39]不過下次你有機會去心齋橋,千其唔好幫襯個間章魚燒,裡面水溜溜,又好似唔熟,超難吃!
    [版主回覆05/15/2012 20:51:08]哈哈,我都覺得有朝聖感覺架,去之前,幻得幻失,好驚見唔到,結果正副站長都見到,都幾開心架

    回覆刪除
  6. 呢個時候去日本真係抵,
    [版主回覆05/15/2012 22:08:22]哈哈,大阪1日有好多班機架,唔便搭零晨機架!

    回覆刪除
  7. 零晨機, 真係好辛苦的呢
    day 1 的行程超級的吸引呀!!!!
    好掛住d章魚燒, 拉麵呀!!!!
    [版主回覆05/17/2012 22:34:06]下次打C都唔坐零晨機,就系day 1 chur得行得濟,中左招都唔知!

    回覆刪除
  8. 你應該早D反酒店訓下,再戰鬥。
    [版主回覆05/17/2012 22:35:49]系啦,早知唔好chur 咁行!

    回覆刪除
  9. bill 媽.....十年前我己經同自已講過, 係唔會再搭凌晨機嫁啦.......

    係咪叫小玉站長呀
    [版主回覆05/18/2012 08:57:12]又打錯字,小玉先岩!
    [版主回覆05/18/2012 08:56:43]系呀,佢就系互玉站長。
    [版主回覆05/18/2012 08:55:56]哈哈,咁你返香港典算? 美加多數都系長途機,多數都系夜機多。

    回覆刪除
  10. 禾都搭唔倒凌晨機呀!十個辛苦呀!一定係太攰先會作發燒啦
    下次米制呀!
    [版主回覆05/21/2012 19:12:19]一定唔會啦!

    回覆刪除
  11. Tama火車站長瞓咗覺,睇唔到佢ge風姿添。我同毛明爸可能年只大,一定唔敢坐零晨機@@
    [版主回覆05/22/2012 08:44:08]我地停留左約1小時,佢就打足貓餅1小時(可能唔祇)。
    零晨機,一定無下次鳥!

    回覆刪除
  12. Hi, 你好啊. 我都有打算坐零晨機, 落機後, 第一站去探貓站長. 想問一下, 機場找 locker 寄存行李方便嗎? 可在那裡找到?
    另外, 你是否搭南海電鐵去和歌山, 可不可以教我呢? 因為又見你搭巴士, 再落 JR 和歌山站. 好似有 d 複雜? 盼覆. thanks.
    [版主回覆06/14/2012 21:30:15]系呀!(亞虎又short 左,今日先睇到)
    [肥野回覆06/04/2012 22:46:26]唔該晒, 想問多句, 係唔係一出南海電鐵站, 就可以見到巴士站去 JR 和歌山站呢 ?
    [版主回覆06/03/2012 23:06:58]呀,睇番張相起架巴士系"0"号
    [版主回覆06/03/2012 23:02:33]關西機場有幾個地方寄行李,我是把行李寄在4樓(好似系頂樓)寄存區,不是locker來的,當然要付錢。
    去探貓站長,真是有D復雜,首先坐南海電鐵去到和歌山市(中途要在泉佐野站轉一次車),到和歌山市後,出站後要轉(唔記得幾号)巴士去JR的和歌山站,到了JR和歌山站,你可以在閘口向職員說"Tama",職員就會指你入去另一個月台,直接去貴志站,車票在月台買。

    回覆刪除