網頁

2012年5月8日 星期二

濕地公園2012.04





        濕地公園,一個一直好想去的地方,隔晚上網找好路線圖,一早懷着小學生去旅行的興奮心情,去到車站,典知......一等......等左超過40分鐘,架269C(一定要寫出來)才施施然咁出現,再坐了個零鐘車,還俾司機老點系個唔知咩地方落車,再叫我個過對面馬路轉另一架巴士,此時两個大鄉里傻下傻下咁系車站等,又會咁橋呢個時侯竟然撞到個親戚,她手一指,原來目的地就在前面的屋苑後面...最後終於今日千辛萬苦來到了 




無想像中大

先同貝貝say 個 hi,
貝貝,我諗你同Bill Bill 一樣,每日食瞓疴玩,肥C大隻,要減肥!



天氣唔錯不太熱,涼風陣陣



上完幾堂攝影班,乜都影餐飽

流水....


花花...











見人地D blog 系咁樣,有樣學樣

    系觀鳥屋睇雀雀,有望遠鏡供應,是日week day 人不多,不用等很久就有得睇,划艇高手也不執輸,望了不久便見到遠處有隻大白鷺在覓食,一口便在水中喙起一隻小魚,小魚在太陽光下爭扎,閃閃發光,大白鷺幾番修正,把小魚凌空拋了幾野,順番嘴型咁吞落肚,全程十足十National Geographic D片段,正呀!



D 泥地上有成群唔知咩雀,太遠肉眼看不到


觀鳥屋頂長滿這種一球一球的花,好靚,可惜太高,支鏡扯到盡都系得咁乍


生得低果D又唔得成球


太陽越來越烈



兜了一個圈,肚子打鼓便撤退了


臨走前大門前的花也不放過




可惜見唔到佢地



大鄉里遊完公園,坐輕鐵出城 - 元朗揾野食



   本來想到肥佬滔間茶樓,典知又俾熱心人老點早左落車,將錯就錯就系元朗廣場頂樓飲下午茶,4籠點心+茶位才4X蚊,怪唔知閒日下午3點幾都人山人海!之後行了一陣好似彌敦道的大馬路,再去揾B仔涼粉.....

一坐低見隔離枱果兜野要68蚊,嚇CC 咁大兜,2條友典食?


最後見搭枱人叫乜我地很住叫....
我地叫左一兜乍,後面两兜系人地架,
左手便系芒果腸粉,凍食


大家見到D芒果,全部糖心,腸粉入面包既系芒果,淋既汁又系芒果打成既汁,一口咬落去,腸粉滑嘟嘟,啖啖超厚芒果肉,反而涼粉就無咩特別,不過两款甜品都涼浸浸,充滿芒果香,讚 x 100 !

濕地公園 + 輕鐵 + b 仔涼粉,都是划艇的第一次,值得推介!




:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

12 則留言:

  1. o個個貝貝真係大隻 o左好多 o下喎!
    [版主回覆05/13/2012 13:25:57]我諗佢唔止大隻,系肥,有條好肥的肥尾

    回覆刪除
  2. 妳無行裡面嗰兩個館嗎﹖
    [版主回覆05/13/2012 13:31:00]無呀,我衹行左露天的地方,見D館全是小朋友在玩,所以無入去。

    回覆刪除
  3. 我都去過一次影相,值得去丫,果度好多人影相
    [版主回覆05/13/2012 13:31:43]所以話值得推介

    回覆刪除
  4. 高 手 即 系 高 手 , D 相 相 越 影 越 靓
    [版主回覆05/13/2012 13:32:37]唔好笑我啦,我都系初學架乍!

    回覆刪除
  5. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2012年5月10日 中午12:44

    令人懷念 b 仔涼粉 , 原來有芒果腸粉 , 夏日炎炎 ~ 正
    [版主回覆05/13/2012 13:33:09]依家還在回味中

    回覆刪除
  6. 濕地公園第一件事就諗起貝貝,牠真係好幸運啊
    [版主回覆05/13/2012 13:33:30]系啊!

    回覆刪除
  7. bill 媽d相影得唔錯呀.....焦點好,又够清....
    [版主回覆05/13/2012 13:35:06]唔好笑我啦,我都系初學架乍!
    網絡世界中有好多真正高手架!

    回覆刪除
  8. 禾都未去過
    [版主回覆05/13/2012 13:36:15]去走一轉啦,值得去架,不過涼天D先!

    回覆刪除
  9. 講左幾年都冇去過,睇完你D相當去左啦!
    你D相都影得幾好喎!我愛紅色果幅繡球花!
    [版主回覆05/14/2012 18:45:02]關咩事呀,呢個唔系值口。
    [吉孖媽回覆05/13/2012 13:47:55]有靚爽機先去得架
    [版主回覆05/13/2012 13:37:45]值得去架,不過依家太熱,涼天D先去好。

    回覆刪除
  10. 我過去一次,地鐵+輕鐵,幾好,最好平日去,可以慢慢行
    [版主回覆05/14/2012 18:42:47]幾好分架,不過依家天氣已熱,秋涼D行會好D!

    回覆刪除
  11. 我都仍未去過呢
    [版主回覆05/14/2012 18:46:10]咁要去番次lor

    回覆刪除
  12. 我有去過濕地公園呀, 但覺得冇乜野睇, 真係各人有各人的睇法呀
    [版主回覆05/15/2012 08:45:28]可能我鐘意花鳥魚蟲,所以我覺得幾多野睇。

    回覆刪除