網頁

2012年5月18日 星期五

關西行 08-12May 2012 - 5



第5天 12May 2012

大阪城 風月大阪燒 香港

話咁快假期最後1天,想瞓晏D都唔得,因為要退房了,匆匆起床梳洗,辦完退房手績,再把行李寄存酒店之後,便作最後衝刺,划艇家族有成員要求去今程最後一個境點 - 大阪城

又系一出地鐵,先經過NHK,


行幾步腳就到了,有很多人在跑步,放狗,放松鼠,真系有人拖著隻松鼠來散步架,不過松鼠跑得太快,影唔切


銅牆鐵壁



果便有人影結婚相,行快两步過去睇下先, 芝麻咁細果點白色野,就系新娘黎架













上去要俾錢,Cheap cheap 家族當然唔會上去啦


tum tum轉,行一個圈算了


轉轉下見到......咦,影咩咁大陣像呀?

有個阿叔細細聲用普通話同划艇講  "小鳥"


哦,划艇隨著阿叔所指的方向望過去,看了一陣,見有個黑影在樹叢之間,跳了幾下,馬上耳邊嚮起卡擦卡擦之聲,再睇多一陣,見到一隻黑色的雀仔,頭頂有似香港高髻鸛的高髻,條尾有成半尺長,在一條樹枝上跳幾跳,跟住幾秒鐘又消失於樹叢之中,此時穩穩聽到有幾下輕嘆聲....

影相?睇見咁多大炮系度,划艇都系靜雞雞影下人地背瘠好啦,相雞? 收埋鳥!

見還有時間,走去吃大阪名物 - 大阪燒

全部乜都唔使做,衹需dut 正正系度,全程有侍應代勞


呢個系蛋 + 芝士 + 豬肉 + 木魚,鐘意芝士一定會like

傾零框冷,剷起剷落













攪掂! Yummy !













食完落地鐵站返酒店攞行李時,唉吖!


見到呢個廣告, 早知唔食大阪燒啦,¥1050一個鐘,仲有貓咸又野食添,好,見仲夠時間,上番路面去look look 咩環境先,點知出左路面又行錯方向,徙左15分鐘,陰差陽錯,準備放棄時又揾到,系門口裝入去,見到有6-7隻貓,隻隻都好大件頭,應該全部部是來路貓,好可惜無時間,我等貓癡衹能望門輕嘆!




5天假期終於曲終人散了,返到香港第一時間當然要乖乖奉上手信啦!

Bill  Bill : 唓,都唔食得既!


總結行程:

  今次出門,我諗系划艇高手最辛苦的一次,零晨機,以後有得揀就打C都唔會再坐,去5日,燒足3.5日,從來未試過咁辛苦,不過肉體上的苦痛都無損旅遊心情。

  最開心是自己plan住去的地方,全部去晒......mmmmmmm95% 吧(天龍寺無入)伏見稻荷大社同竹林真系好靚,小火車都有少少驚喜,蟹餐、大阪燒好好味,章魚燒....,還有流水麵都好新奇有趣,5天遊關西,真的不夠!he he.....貓cafe未去......

最後要特別嗚討blog 友電占同豆豆的無私好介紹和詳細資料,十分多謝!



:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

11 則留言:

  1. 貓cafe应该会好正! 下次再去啦!
    [版主回覆05/18/2012 21:46:00]he he, 都話5 日唔後喉架啦!

    回覆刪除
  2. 俾著我去玩發燒唔舒服會幾唔開心o架
    [版主回覆05/18/2012 23:10:56]最慘系喉嚨痛,食咩都無味,啪丸啪到個人鬼咁燥,喉乾鼻確 !

    回覆刪除
  3. 睇完你的日本行, 我都好似去咗日本旅行咁呀
    [版主回覆05/21/2012 09:00:47]多謝收睇!

    回覆刪除
  4. 等我考慮下.......大阪都不錯呢!
    [版主回覆05/21/2012 09:01:17]go go go!

    回覆刪除
  5. 您嘅行程真係好豐富
    Bill Bill:玩咁多日,得個章魚同個士多啤梨公仔,咁孤寒Gar,嬲嬲
    [版主回覆05/21/2012 09:02:40]佢嬲到R爆頭!

    回覆刪除
  6. 放松鼠!? 咁奇怪!? 不過, 個章魚公仔對Bill Bill o黎講, 吸收力似乎就麻麻地!
    [版主回覆05/21/2012 09:10:48]好攪笑,隻松鼠好似狗仔咁,有條帶梆著架!
    Bill Bill:系囉,今次買D手信都唔食得!

    回覆刪除
  7. 零晨機,打屎禾都好會試
    [版主回覆05/21/2012 19:05:21]真系見過鬼都怕黑
    [細B細佬Calbee回覆05/20/2012 15:11:29]零晨機,打屎唔制, 要用雙倍奉還

    回覆刪除
  8. 我都有去大阪城, 我去嗰陣成個城都係紅葉, 好令, 好舒服!! 佢無單車租咋, 幾想圍住個城踏單車, 一定爽爆。 我上次去都係坐零晨機, 係辛苦d, 但多一日時間玩嘛, 值得既。
    [版主回覆05/21/2012 19:06:59]He he, 我真系諗住下次櫻花&紅葉季節,一定要再去!

    回覆刪除
  9. 總結:最想食住麵同去貓車站,其他食既全部都好想試!
    [版主回覆05/21/2012 20:35:20]今次雖然病左,不過都玩得好開心, 因為plan左既地方都去左,D景點可能有人會覺得好無聊,好似去探貓站長咁,但有養貓既人會覺得似朝聖多D,自己的感覺良好就得!

    回覆刪除
  10. 行程好豐富呀,我都好耐去冇Japan,睇完好想去添……
    [版主回覆05/22/2012 08:49:16]日本又真系去極都唔厭,我用剩左D¥,都唔想換番港紙......

    回覆刪除
  11. 大阪燒, 好想食呀!!!!
    [版主回覆05/22/2012 22:39:15]睇戲睇得多,今次都系第一次食

    回覆刪除