網頁

2012年5月15日 星期二

關西行 08-12May 2012 - 2





第二天 09 May 2012
伏見稻荷大社 貴船 流水麵 河源町 錦市場

第二天一早起床,退了燒,仍感週身骨痛,吃了前一晚便利店買的輕便早餐,再啪兩粒感冒丸便出發鳥!

行到落車站,不知是身體不適,還是大城市的車站人山人海,忽然覺得心跳加速,加上今天祇有划艇和閒人兩個,(其他划艇家族去了環球影城)好似有好大壓力咁,又開始臉慶慶,見個個步履匆匆,我們不敢怠慢,跟著人潮,按指示,一條條鐵路,一個個車站,數下數下,轉下轉下,終於到左今次行程第二主菜  -  伏見稻荷大社


車站已經話你知無搭錯車,無出錯站


一出車站,轉個彎就到


入廟拜神前要先淨手、淨心


好啦洗乾淨就入去啦





伏見是地方名,稻荷是狐狸,大社即神社,所以神社到處都供奉了狐狸




神社內環境很清淨,沒有中式廟宇那種香火頂盛的感覺,日本人拜神大家睇日劇睇得多,添香油,搖下個啷啷,拍两下手,然後低頭合什祈願,划艇高手當然入鄉隨俗,正當合什之際,眼尾射到旁邊有個男人,剛合什完畢,抬頭伸直腰,赫然看見他心口掛了一條咩帶,咩BB果種,男人咩仔也不出奇,再睇真D,原來男人懷中不是BB,而是一頭小狗!帶狗狗拜狐狸神,狗狗會否蠱惑D?



 

這些是迷你版鳥居,代表了無數願望


 
向山上行,就見到這些大鳥居,

















這些鳥居是日本人還神用,鳥居數量之多,可見神社夠靈驗

















連願望牌都是狐狸樣




嘻嘻,到此一遊,呢個招牌位實在太多人,排隊等左好奈先影到相,回來才發現衹影了一張相,真可惜!




離開稻荷大社之後,轉往北上洛北,到今程第三主菜 - 吃流水麵去!

呢架叫叡山電車, 


很多謝blog 友電占、豆豆解介紹,系呢個非櫻花紅葉的季節,去呢個地方 - 貴船,我們在貴船口駅下車,跟住車站旁邊條路往上行,沿途種滿楓樹和不知名的杉呀松呀咁,秋天來想必是另一番境像,不過現在樹蔭下散策漫步,旁邊貴船川流水淙淙,氧氣充足,都幾舒服



貴船川两旁長滿這種花

貴船川






有大雀仔在覓食


行行下,開始見有穿著和服的侍應在這種川床料理門口招呼拉客


所謂川床料理就是夏天時,日本人在河川上架起草蓆或竹棚,然後再在上面擺上筵席,相中右下角的人,就正在吃ing川床料理,不過唔好意思攞支鏡對住人地


未到目的地,再繼續


途經两座貴船神社,不過無入去


夏季剛開始,有些還在搭棚中





終於揾到雞精書介紹呢間
http://www.hirobun.co.jp



行到門口裝两裝,即刻有人出來招呼....
划艇: noodle? (因川床料理很貴,唔岩cheap cheap 家族),
對方即刻話¥1,200 per 1
划艇:two, 然後速速磅水,除鞋入座。

呢個view 同網上資料一模一樣



好快set 好枱,閒人話:乜系得咁多?



大家唔使擔心,每枱客食既管道系唔同既,所以唔會食到人地口水尾,除非有人飛象過河,不過日本人好有公德心,唔會咁做。


黎啦黎啦,好緊張呀!




miss 幾箸就夾到架啦


點一點豉油or 醬汁? 就食得架啦,啜一聲,嘩!透心涼呀!行左差不多成個鐘,個喉龍火燒咁,依家好似一口清泉sir落肚,正到痺!













見到紅色呢一箸,就表系last 一箸鳥














呢張招牌貨又要影一影
 

好彩食果D唔系呢兜水流落黎


Bye  bye 啦,希望有機會再來過


沿上山的途徑下山,吃飽後竟然唔想行


見有觀光巴士,原來Kansai Through  Pass可用,浪費晒頭先撑上黎D腳骨力添!


之後回貴船口,轉車去河源町,

河源町車站一出就系鴨川

又川床料理?



行幾行,又轉左入間cafe 嘆個afternoon tea














嘆完tea, 差夠電,再行街街,經過錦天宮


入去錦市場轉了個圈,已經好攰了,



打道回大阪,此時划艇又再度慶烚烚,見呢間拉麵系酒店附近,又有旅遊書介紹,便入去坐




點了两碗拉麵
 



+ 呢客餃子 

D湯頭好似麵粉水,杰撻撻,我地明明系第一枱客,但系D餃子好似用萬年油煎咁,碗麵我食左幾啖就想嘔,可能系我唔舒服掛!

之後速速回酒店,梳洗完再啪丸,即刻累上床,連相機電都唔記得叉,攪到第4個主菜無相影!


:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

9 則留言:

  1. 流水麵好得意呀~~
    [版主回覆08/09/2012 22:52:28]我系用Kansai Through Pass http://www.surutto.com/tickets/kansai_thru_hantaiji.html
    轉叡山電車系貴船站落車行上山,其實KTP系可以搭觀光巴士的,不用行。
    [版主回覆08/05/2012 22:10:10]其實D麵好少架乍,我諗得10箸8箸麪,主要系佢地放麵的速度,連埋影相同食甜品差不多半個鐘啦!
    [Chelsea回覆08/05/2012 21:26:07]請問食面的過程大約幾耐, 有無30分鐘呀?
    [版主回覆05/15/2012 22:09:31]幾好玩架,不過少D啫!

    回覆刪除
  2. 流水麵我係“甜甜私房貓”裡見過,原來真實係咁樣的,一定唔係好多地方有得食
    [版主回覆05/15/2012 22:11:38]本原影左段片,但效果麻麻,未post 出黎

    回覆刪除
  3. 曰本人係全世界至鍾意影相嘅民族,唔好怕醜盡量影
    [版主回覆05/15/2012 22:13:31]唉,最慘系食咩都無味!

    回覆刪除
  4. 間神社好多鳥居呀!!!!勁~~
    流水麵, 好特別, 好想試呀!!!!!!!
    [版主回覆05/17/2012 22:22:32]幾好玩架

    回覆刪除
  5. 景 好 靓 , 流 水 面 好 好 玩 !
    [版主回覆05/17/2012 22:23:18]幾得意架

    回覆刪除
  6. 流水麵,好得啊!
    [版主回覆05/17/2012 22:24:05]好玩架,不過少D啫

    回覆刪除
  7. d 景真係好靚呀, 依個trip 唔錯
    [版主回覆05/18/2012 08:58:56]靚得黎D環境好清淨,就算多遊客都唔會嘈嘈閉。

    回覆刪除
  8. 隻小狗真幸福,有咁好嘅主人孭住去祈福 (日本人對小動物係好有感情的)
    我覺得流水麵有顏色的溫馨提示又幾醒目喎
    [版主回覆05/21/2012 09:11:09]個人覺得有少少誇張囉!

    回覆刪除
  9. 嘩!好想食果住麵呀!
    [版主回覆05/21/2012 19:02:09]食落透心涼,依家還在回味中!

    回覆刪除