網頁

2012年5月16日 星期三

關西行 08-12May 2012 - 3




第三天 10 May 2012
嵐山 嵯峨野 天龍寺 竹林 京都 名代炸豬排飯

這天早上起來,臉上還是覺得有點慶慶地,但比起前一天,已輕鬆很多,今天去今程第4個主菜 - 天龍寺竹林

食完早餐,又開始轉車生涯,又跟大城市上班族迫一輪乜鐵乜電,終於來到洛西嵐山,出車站走一小段路就到了嵐山公園,真羨慕D人咁得閒....


過了條小渡月橋




便是真正渡月橋,
 



原來天龍寺就在渡月橋另一邊,但我們現在暫時過門不入,先去找JR嵯峨野小火車,


沿途有很多商店,但吸引我的是商店門口擺放的鮮花,這些應該是杜娟吧,香港早已開過了
   


     

終於找到小火車站了,買好票剛好車到,blog 友電占、豆豆說的第5卡,當然買不到,又不想浪費時間等1個鐘,祗好買了不露天的第4卡。


其實開起車來都幾寒,所以不露天也有不露天的好處,而且不滿客,D乘客走來走去影相都無問題,有幾張相划艇是在第5卡影架


開車鳥....
本來划艇高手不打算坐這架小火車,因為時間難就而且又不是櫻花紅葉季節,但划艇家族成員堅持要坐,看來成員的堅持也不錯啊!

青山


綠水


不同層次深淺的綠,划艇的攝影技術未有將不同深淺的綠色顯示出來,大家俾D想像力


間中的車站月台會給你驚喜



話咁快就到了



到了嵐山駅,下了車


轉過左手便就是竹林了........可惜.....這時划艇才發現相機無電,連士啤電都用晒,皆因連續2晚都太支力太早睡,完全忘記要叉電



好在現今人人有手機在手,所以以下全是手機相


這裡的竹,又粗又高,連D竹筍都巨型過人






不是過了日本假期黃金週的嗎,為甚麼還是這麼多人?


當有風吹過,你可以聽到竹與竹之間打鬥聲(lik lik nak nak 划艇稱之為打門聲)都幾恐怖







  






原來天龍寺另一個出入口就在這裡,划艇原先打算入寺,但遭cheap cheap 家族制止鳥,因為要俾$$,但系食左杯幾貴既綠茶雪榚又眼都唔眨!  算吧啦,唔同人有唔同的價值觀,一齊出門系咁架啦!

















行完竹林,划艇家族提議去京都站食豬排飯,於是go go go!

京都站,我來了


呢度望落去有12層樓高,划艇當然腳仔軟,離遠影張相算鳥!

 

間食肆在車站11 樓 eat paradise


白飯,味噌湯同菜絲都是任加的


5人叫4 set 已十分足夠 
 


食飽飽之後,就開始在京都站內的百貨公司血拼,一直行到行唔郁先坐車回大阪。

是晚有人提議吃燒肉,慌C唔夠熱氣,燒就燒吧!

大阪人真的很的很喜歡燒肉,酒店附近的燒肉店,10間有9間滿,唔系就是喫煙所,很難先搵到一間無人氣&煙氣的,二樓雅座,唔錯!


不過我地又犯了錯,就系唔識日文應該叫一樣試下先,相中除了個爐上面果幾塊豬腩肉食得之外,另外兩碟原來一碟是豬內臟,一碟是牛內臟,本來內臟划艇家是可以接受的,但用火燒就唔系人人食到lor,Un到亞媽都唔認得。


好彩划艇怕熱氣,叫左碗冷麵同兩碗白飯俾D男人,塞飽個肚


食完即刻返酒店,開左前兩日買的迷你版九州哈蜜瓜做飯後果,都幾甜,

食完又系即梳洗完畢,啪丸瞓覺!



:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

9 則留言:

  1. 睇第一張相,風景又靚,又寧靜,感覺好悠閒舒服
    [版主回覆05/17/2012 08:44:14]系呀,香港已經無咩公園系無人架啦!

    回覆刪除
  2. 又陣時, 唔識叫, 叫咗又唔啱食, 都幾激氣呢
    [版主回覆05/17/2012 08:46:33]我地初初以為系豬肉or 牛肉合盛,點知系內臟合盛,如果系中國人,內臟一定系炆,點會系燒,唔un 有鬼。

    回覆刪除
  3. 第5卡----->呢個要落 notebook
    你既日本之旅好精彩,好想好想再去喇比你攪到
    另外,我好佩服你兩公婆好好精力呀,成日可以週圍去玩
    [版主回覆05/17/2012 21:49:40]如果唔系有Bill Bill,我諗我地仲去得多旅痕

    回覆刪除
  4. 竹林, 好正呀, 好有氣勢呢
    [abebe回覆05/18/2012 09:36:05]又係woh, 人多時都ok, 人少時都幾.......鬼秘feel
    [版主回覆05/17/2012 21:51:30]其實D nik nik nak nak 聲好恐怖架!

    回覆刪除
  5. 我覺得天龍寺 (竹林) o既環境真係好好呀!
    不過, o的燒肉仲吸引呀!
    [wongtw65回覆05/18/2012 12:07:13]只要, 食得均衡...是否 '如素' 都唔緊要 o架!
    [版主回覆05/18/2012 08:51:11]我太為食啦,未能如素
    [wongtw65回覆05/18/2012 07:08:33]其實, 我 '如素' o左都有20年 o架啦!
    [版主回覆05/17/2012 21:53:41]好可惜,無入到去
    你又系食肉獸?

    回覆刪除
  6. 我觉得你D风景相已经係影到好靚! 发燒仲食燒肉?
    [版主回覆05/17/2012 21:54:51]he he, 為食嘛!

    回覆刪除
  7. 以看風景為主?
    [版主回覆05/17/2012 22:37:10]頭2日啫。

    回覆刪除
  8. 竹林好有忍者feel
    [版主回覆05/21/2012 19:04:04]其實D nik nik nak nak 聲好恐怖架!好似就黎冧咁!

    回覆刪除
  9. 嘩!你哩個喪行圑都幾辛苦,你仲病添!
    [版主回覆05/22/2012 08:47:03]ha ha,有得玩就唔會覺得辛苦

    回覆刪除