網頁

2014年3月5日 星期三

牛米高 01 Mar 2014




牛家來了新member,點可以唔見下,這天齊腳,又來咸下牛氏 3寶。

牛家有女初長成,當然成為目標,小高高又非常配合,




貓地系女仔黎架嘛,梗系對鏡頭敏感D架啦


玩起上黎又鬼咁肉緊,仲快、狠、準天


不知是否鏡頭被搶,牛哥哥好似唔系幾開針,滿懷心樹


牛哥哥件間條衫,仲系咁靚


眼神仍然系咁威嚴


你班嘩鬼,嘈住哂,本牛爺訓要教豬架嘛,系機頂盒瞓一陣


又轉移陣地去樹頂瞓


跟住到我地既米大人,唔豬系咪有比較,覺得米米好似成熟左好多

米米:咁系咪即系話我佬左?


都幾Man


又有心樹 ?


小手手,都仲系咁可愛


影到煩晒,入房,貓仔隊,2仔底,C跟



中場休息,今次帶左燕皮餃做手信,製作過程,留番下一篇blog講,呃多一篇:P


有小朋友好八卦(其實系為食)

高高:呢D咩黎架


高高:等我幫你地試下味先

哇哇哇,即時俾人捉番落地


轉個頭又上左客人大脾,雙眼對住個碗發光


靚女:你想食幾多粒jack ?



靚女:做女仔要斯文,要有table manner先得,等我教你用筷子


高高:我唔水用筷子,我有對菊花手


成班人哄住,睇到不之幾開心

高高:咩啫,貓地對食物有無限passion之麻


Beautiful 高高  >3<  >3<  >3<


    

           高高真系好可愛,好得人錫,唔知系米我地班貓友,識左咁多年,家中貓貓都有番咁上下年紀,所以睇見咁年青,又咁活躍既高高,特別覺得可愛,又玩得,又食得,Bill媽D口水,流到成地濕晒。











:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

29 則留言:

  1. 高高好靚女喎,佢幾多歲呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1歲幾乍,所以好得我地班老貓奴歡心

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  2. 回覆
    1. 娶老婆咁蠢,梗系揾女朋友ssss 仲好啦!

      刪除
    2. 哼哼哼…遲早搵倒件恰到你反艇~

      刪除
    3. 查實依家都俾Bill Bill 恰到返艇架啦( ><||)

      刪除
  3. 高高真係好靚女,俾高高搶晒鏡,牛牛梗係唔開心啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛牛都好大佬款架,成日教訓高高,打佢個頭

      刪除
  4. 你 d 燕皮餃正得滯, 連貓貓都忍唔住要偷食 XD

    回覆刪除
  5. 高高細D梗係有用不完嘅活力喇。

    回覆刪除
  6. 高高好靚女的美短, 好吸引人呀!
    BILL 娶佢做老婆啦........

    回覆刪除
  7. 靚女唔怕生保即刻變萬人迷啦 ^^
    標媽你流到牛媽屋企一地口水, 有無拖乾淨先走架……

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗系有啦,唔系下次唔招呼我典算

      刪除
  8. 标妈,睇嚟妳过年买果棵桃花其係好得喎~

    回覆刪除
  9. Bill 媽都加個妹妹比Bill Bill 啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想,仲系想左好多年架啦!

      刪除
  10. 三隻貓都好靚,當然,由Bill媽影特別靚 ^^
    我家唐貓多,都好鍾意見人地D靚野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我亂影一通架乍,唔識就嚇C,識就笑C。
      咩貓都靚架 ^~^

      刪除
  11. 超靚仔,話時話,標媽有冇興趣養多隻?

    回覆刪除
    回覆
    1. Bill媽想養多隻,但佢成日話等退咗休先喎

      刪除
    2. 有興趣架,he he,wait 緊

      刪除
  12. 原來牛家添左新成員, 高高好靚女啊~~~

    回覆刪除