網頁

2014年3月3日 星期一

悠悠福仔 27 Feb 2014


搬左入大西北之後,第一次獲新鄰居邀請,作客同一個屋苑,好開心。

由於時間關係,這天還有另一個大西北之友happy媽一起,一入屋,見到悠悠小姐,有少少怕醜,呢系底,但可能悠悠小姐唔記得自己體形,遠遠比那腳和椅腳相去甚遠........

悠悠:你睇我唔到,你睇我唔到.....


Bill媽:哈哈,唔使怕醜啦,出黎影張四四正正相啦,我唔會食左你落肚架



悠悠:我唔信,你呃我


悠悠:等我諗清楚D先


最後還要悠悠媽出動零食,先引到小姐出來,不過,佢都系唔多俾臉


跟住到另一個怕醜小生 - 福仔

第一眼見到.....哇好大隻呀,印象中福仔是細佬,永遠是長不大的,典知原來福仔身形巨大,不,應該是好修長先岩,我諗有家姐1.5倍 XDDD

一開始,悠悠媽來不及關房門,可憐福仔俾我們追到入房...

福仔:來者何人 ?


福仔:咩樹 ?


福仔:黎我屋企做咩野 ?


福仔:你地幾時先走


之後悠悠媽抱左福仔出廳,結果....全程都系左閃右避


兩姊弟難得合照,不過好似雞飛狗走咁款 (><)|||


家姐成功逃脫,剩低細佬,唔豬典算


悠悠:細佬,叫你醒少少架啦


另一張合照 (> <)|||


終於搵到安全地方落腳


福仔:呢班唔豬咩人,系到傾傾傾,都唔豬傾幾耐




貓友相聚,當然系不停咁講貓經啦,但由於Happy 媽第二朝要返早,所以都不便久傾,我地一話走,悠悠即時跳上門口鞋柜

悠悠:唔送啦!



        今次有幸獲得邀請,真是多謝Happy 媽,也多謝屋主悠悠媽,悠福兩姊弟,雖然怕醜,但可以看得出,深受愛寵,悠悠小姐,有漂亮的蝴蝶紋,毛水油潤,福仔細佬體態健美,成隻非洲獅子骨架,兩姊弟真幸福。


街坊,下次黎咸Bill Bill 啦!

:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

44 則留言:

  1. 大赞悠悠小姐…唔通Bill爷又……(≧∇≦)

    回覆刪除
  2. 初次見面係會怕丑小小架喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓咪系細膽動物,但又十分好奇

      刪除
  3. bill bill到底幾時先肯娶老婆安定下來架?

    回覆刪除
  4. 有貓友係街坊咪好囉,去旅行都唔駛驚啦,大家有照應

    回覆刪除
  5. 驚青的福仔:家姐冇雷瀨低禾!
    BILL 媽: 禾果仔好靚仔又多情, 悠悠:我唔信,你呃我, 你俾佢張爽禾睇過先啦!

    回覆刪除
  6. 福仔個樣好儍... on 居居咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢唔縮手縮腳行,真系好型架,好有非洲獅子look 架

      刪除
    2. on居居=媽媽遮風擋雨錫到燶囉 ^^

      刪除
    3. 佢同細妹哥哥一樣,會捐入被竇搵媽媽訓架

      刪除
  7. Happy媽愛週圍咸貓,同我一樣,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. He He, Happy 媽要返工,無得日日咸,最近有個BB 媽, 做左集郵女王,1日咸幾家架

      刪除
    2. 下次我返香港,要mark住BB媽,實大把貓咸

      刪除
    3. 如果你出年返黎,記得叫埋我呀

      刪除
    4. 我出年暑假返呀,到時妳又帶我週圍去咸貓啦

      刪除
  8. 見到佢哋 ge 表現, 我諗起雙彈, 嗰日我哋去到又係雞飛狗走, 不停咁搵地方匿 hahahah~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,系呀,果日我地咁大棚人,梗系嚇到雙彈雞飛狗走啦 XDDDD

      刪除
  9. 嘩兩姊弟好肥美呀~~悠悠係咪美短呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢兩姊弟都系本地貓黎架,可能悠悠媽糧水充足,所以佢地咁肥美 ~.

      刪除
  10. 大西北勁多貓友喎, 你發達啦喪標~悠悠媽都係早期卜友, 我好記得悠悠架 ^^
    我果4件怕陌生人怕到飛起, 好似啲千金小姐少爺咁, 有咩依郁返入房死唔出嚟 =_=”

    回覆刪除
    回覆
    1. 要咸貓,唔使分東南西北架,系呢,幾時去咸你4寶 jack ?

      刪除
  11. 阿福仔個樣真係好驚青喎,好似我家過去的大黃.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 系 ? 佢身型好長,骨架好大,唔計條尾,有兩格木板地咁長,不過個膽同個身型唔成比例 lor! XDDD

      刪除
  12. 悠悠小姐 d 蝴蝶紋好靚, 好似阿妹ge 哥哥貓咁 ^^
    標媽你放假都好忙吓, 唔係去旅行就係去咸貓

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個都系靚仔靚女黎架 >3<
      咸貓唔使放假先咸得,果日系week day,忽然有請,就可以忽然咸架啦 :P

      刪除
  13. 標媽,發達啦! 成日有得去咸貓....

    回覆刪除
    回覆
    1. he he,果日系突發事件,你咁忙,如果唔系,實叫埋你。

      刪除
    2. 咁遠水路,我地系街坊,先可以即叫即到乍

      刪除
  14. 回覆
    1. 福仔應該叫福王,佢D骨架好大,如果唔系咁怕醜,真系好man 架。

      刪除
  15. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  16. 流晒囗水,禾都想咸埋一份!

    回覆刪除