網頁

2014年3月31日 星期一

週未餐 - Home made pizza



同事送左呢塊Pizza 板俾我,是日剪彩 :-*


用烘培店買的預拌粉試下


另外再買一大堆配料,真系妹仔大過主人婆 #:-s 


按預拌粉包裝指示,室溫下發酵15分鐘,全無反應


還是放焗爐,用發酵功能,發多15分鐘,反應也祇是微微發脹了少少,時間關系(肚皮急鼓ing)不管了,把餡料往上亂堆


按指示入爐,餅底一入爐就即時升高,升到差不多有大半吋


大概20分鐘就香氣四溢。見好即收,急急出爐,一出爐個餅底又縮扁


配一口隔夜青紅蘿蔔湯


週未便餐,中西夫唇一下,感覺良好。

同事們,Pizza板好好用啊,些些!

:-*:-*:-*:-*:-* 



:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

32 則留言:

  1. 回覆
    1. bill 媽~ 去到你屋企都唔知食邊樣好, 面包我又想食, pizza 我又想食, 燕餃我又想食.......點算::mm1673

      刪除
    2. 就快要改口叫妳做肥魚 L-)

      刪除
    3. 咁你黎多幾次lor::mm2174

      刪除
    4. 我一早講咗我好肥架啦::mm2065

      刪除
  2. 意式Pizza配中式老火湯,好搞笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都系咁架,中式老火湯,唔多料唔好飲,多料又變大大煲,大煲就要飲多幾餐 (^_^;)

      刪除
  3. 標媽你就嚟可以做廚能聖手架啦 ::mm1583
    我都超鍾意老火湯架::ww6060 咁嘅夫唇確係超急無得頂::_2157

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖手系咸十、波咪....未輪到我::vv4033

      刪除
  4. 嘩,好勁,看來好好味喎...按你的經驗,舊粉唔發得大,出來的口感是否不受影響??

    呵呵感覺像是,人地送豉油,你買隻鷄咁樣 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 個人覺得無咩影響
      枝豉油系靚豉油又唔拘::cc4041

      刪除
  5. 回覆
    1. 原來你都中意濃邊,越無益,越好味!:)

      刪除
  6. 係咪因為脆薄餅底, 所以唔會發得好大呢? 我之前整過一次, 用錯左高筋同低筋粉既比例, 已經冇發酵... 但個餅底變左麵包咁.... 你呢個好成功呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知咩比例,預伴粉乍,加水就得,好easy::mm1929

      刪除